خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

اولین پیروزی کاروان ایران ثبت شد/ ملی‌پوشان والیبال ساحلی با برد استارت زدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۵۹۸

تیم والیبال ساحلی ایران (ب) با پیروزی 2 بر صفر مقابل ماکائو نخستین برد کاروان بازی‌های آسیایی هانگژو را برای ایران به ثبت رساند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد) تیم ایران (ب) متشکل از عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی به مصاف تیم ماکائو متشکل از چنگ و وونگ رفت و با نتیجه ۲ بر صفر از سد این تیم گذشت.

۲۷ تیم شرکت‌کننده در مسابقات مردان والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی هانگژو در ۸ گروه دسته‌بندی شدند که شامل ۵ گروه ۳ تیمی و ۳ گروه ۴ تیمی هستند.

والیبال ساحلی ایران با دو تیم ایران الف (بهمن سالمی و سینا شوکتی) و ایران ب (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) در این دوره از رقابت‌ها حاضر شده و هر دو تیم کشورمان در گروه‌های چهار تیمی قرار گرفتند. تیم ایران الف با ۱۳۸۴ امتیاز به‌عنوان سرگروه، گروه H مسابقات قرار دارد و تیم ایران ب هم با داشتن ۱۲۴۴ امتیاز به‌عنوان تیم دوم گروه F جای گرفته است.

ایران الف فردا چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۹:۳۰ در زمین شماره ۲ به مصاف تاجیکستان می‌رود و تیم ایران ب (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) نیز ساعت ۲۰ مقابل قطر صف‌آرایی می‌کنند.

تیم ایران یک امروز استراحت داشت و در آستانه اولین دیدار خود یک جلسه تمرین سبک برگزار خواهد کرد.

مرحله مقدماتی در گروه‌های هشت گانه به‌صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم مسابقات صعود خواهند کرد که تا مرحله نیمه نهایی به‌صورت تک حذفی خواهد بود. مسابقات والیبال ساحلی تا ۶ مهر ماه در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

گروه‌بندی رقابت‌های والیبال ساحلی:

گروه A: چین یک، فیلیپین یک، مالدیو

گروه B: قطر یک، اندونزی ۲، فیلیپین۲

گروه C: تایلند یک، ژاپن، هنگ‌کنگ

گروه D: تایلند۲، اندونزی‌یک، فلسطین یک

گروه E: چین۲، قزاقستان۲، فلسطین۲

گروه F: قطر۲، ایران ب، ماکائو یک، کره‌جنوبی یک

گروه G: عمان یک، قزاقستان یک، تیمور شرقی، کره‌جنوبی ۲

گروه H: ایران الف، عمان ۲. ماکاو ۲، تاجیکستان

برنامه تیم‌های ملی ایران (به وقت ایران) در مرحله مقدماتی به این شرح است:

۲۹ شهریور

ایران الف – تاجیکستان/ ساعت ۹:۳۰، زمین شماره ۲

ایران ب – قطر ۲/ ساعت ۱۵:۳۰، زمین اصلی

۳۰ شهریور

ایران الف – عمان ۲/ ساعت ۴:۳۰، زمین اصلی

ایران ب – کره جنوبی ۱/ ساعت ۱۵:۳۰، زمین اصلی

۳۱ شهریور

ایران الف- ماکائو ۲/ ساعت ۴:۳۰، زمین اصلی

تیم ایران ۲ در این روز استراحت دارد.

همزمان با پایان دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات انجام خواهد شد تا برنامه مرحله بعدی مشخص شود.

به دلیل برگزاری مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی مسابقات والیبال ساحلی در روز اول مهر ماه تعطیل است و پس از یک روز استراحت تیم‌ها، مرحله دوم مسابقات از صبح دوم مهرماه مجددا رقابت خود را از سر خواهند گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز