خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید یک - یونیون برلین صفر؛ بلینگهام باز هم ناجی کهکشانی ها شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۳۵۰

بازی‌های دومین شب از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی دیرهنگام رئال مادرید مقابل یونیون برلین آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دومین شب از این هفته، امشب (چهارشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین بازی از گروه C رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل میهمان آلمانی‌اش یونیون برلین با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

رئالی‌ها که تا پایان 90 دقیقه نتوانسته بودند قفل دروازه حریف را بشکنند، در نهایت در دقیقه 4+90 توسط ستاره انگلیسی جدید‌شان جود بلینگام به گل رسیدند.

در بازی همزمان از گروه A، تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه مقابل میهمان خود کپنهاگن دانمارک، در حالی که تا چهار دقیقه به پایان بازی دو گل عقب بود، در نهایت از شکست خانگی گریخت و بازی را با تساوی 2-2 به پایان رساند.

در این مسابقه ابتدا محمد الیونسی در دقیقه 35 و پس از آن گونسالوس در دقیقه 58 برای تیم کپنهاگن گلزنی کردند. 10 نفره شدن این تیم با اخراج دفاع راستش جلرت، کار دانمارکی‌ها را برای حفظ نتیجه سخت کرد و در دقیقه 86 گالاتاسرای توسط ساشا بویه گل خورده اول را جبران کرد و تنها دو دقیقه بعد، ته‌ته گل تساوی را برای تیم شهر استانبول زد.

امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، شش بازی دیگر در گروه‌های A تا D‌ برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز