خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان (این خبر تکمیل می شود)

امین میرزازاده و علیرضا مهمدی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۴۱

مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از ظهر امروز در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سابولس لوسونس از صربستان را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با  نتیجه 2 بر صفر آدلت تیولیوبایف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 5 بر 5 مغلوب نائو کوزاکا از ژاپن شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر کوواسویچ از صربستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان از اوکراین با نتیجه 4 بر 1 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر ادوارد سوقومونیان از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با با نتیجه 2 بر 1 میخایلو ویشنویتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 1 بر 1 روماس فریدریکاس از لیتوانی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز