خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

عطایی: شانس چین برای رسیدن به فینال بیشتر است/ بازی سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۴۵

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: فکر می‌کنم شانس چین برای رسیدن به فینال بیشتر است با این حال ما کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال پس از پیروزی ایران مقابل تیم ملی والیبال قطر در مرحله نیمه‌نهایی گفت: خدا را شکر این بازی با موفقیت به پایان رسید، بازی در نیمه نهایی سخت و حساس است. ما مقابل تیمی بازی کردیم که یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مقام سوم را کسب کند. بازیکنان ایران کم اشتباه بازی کردند و توانستند جریان بازی را به نفع خودشان تمام کنند. در تمامی موقعیت‌ها بازیکنان مسلط به کار بودند و تنها در اواسط ست دوم کمی عقب افتادیم که بازیکنان خیلی زود آن را مدیریت کردند.

وی گفت: در مجموع بازی خوبی بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. هنوز مشخص نیست در مرحله فینال با چه تیمی بازی می‌کنیم، تیم ژاپن و چین در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند و ما با برنده این دو تیم در مرحله فینال بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم شانس چین برای رسیدن به مرحله فینال بیشتر باشد. مقابل هر کدام از این تیم‌ها در مرحله فینال قرار بگیریم قطعاً بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم برابر هر تیمی که قرار می‌گیریم بازی خوبی ارائه دهیم و برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز