خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

پولادگر: در آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو نتایج بی‌نظیری رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۵۸۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی گفت: ورزش بانوان دارای جایگاه بالایی در ایران است و به همان اندازه که به ورزش آقایان توجه می‌شود، برای شکوفایی بانوان در میدان ورزش برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایلنا، سید محمد پولادگر مدال‌های کسب شده توسط بانوان ملی پوش کاروان ورزش ایران در آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو را بی نظیر خواند و گفت: این موفقیت‌ها نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران به رغم سیاه نمایی‌هایی که از سوی دشمنان می‌شود، ورزش بانوان دارای جایگاه بالایی در ایران است و به همان اندازه که به ورزش آقایان توجه می‌شود، برای شکوفایی بانوان در میدان ورزش برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

وی که هم اکنون در محل بازی‌های آسیایی هانگژو حضور دارد، در خصوص کسب مدال برنز فرانک پرتو آذر در ماده کوهستان دوچرخه سواری گفت: این یک مدال تاریخی بود. ما تا بحال در بخش بانوان دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی مدال نداشتیم که خانم پرتوآذر با شایستگی آن را بدست آورد.

پولادگر همچنین در خصوص قطعی شدن مدال برنز تیم ملی تنیس روی میز گفت: در جاکارتا ۲۰۱۸ نوشاد عالمیان موفق شد بعد از ۵۲ سال ایران را در بخش انفرادی تنیس روی میز صاحب مدال برنز کند و حالا در بخش تیمی بعد از ۶۵ سال یک نتیجه کم نظیر بدست آمد و من امیدوارم رنگ مدال در بخش تیمی مرغوب تر از گذشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی در خصوص فینالیست شدن تیم ملی مردان والیبال گفت: والیبالیست‌ها تاکنون عملکرد خوبی داشتند که انشاالله با پیروزی در فینال، آغازگر روند طلایی کاروان ورزشی ایران اسلامی خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز