خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

طالبی:رشد منطقی و صعودی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۷۸۹

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران در بازیهای آسیایی گفت: نتایجی که در سه مسابقه اخیر کسب شده نشان دهنده رشد منطقی و سیر صعودی نتایج انفرادی و تیمی تفنگ است.

به گزارش ایلنا، مریم طالبی پس از پایان رقابت های تفنگ میکس در خصوص عملکرد شاگردانش، اظهار داشت: متاسفانه امروز به مدال نرسیدیم اما این رقابت برای ما نتایج مثبتی داشت مانند عملکرد بهتر نکونام در این ماده نسبت به دو مسابقه‌ای که پشت سر گذاشته بود.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران ادامه داد: فشار بازی‌های آسیایی بسیار بالاست. بچه‌های ما آماده هستند و عملکرد آنها گویای این مطلب است. در این مورد می توانم به رکوردشکنی تفنگ مردان توسط نوروزیان در این سطح از مسابقات و رکوردهای خوب صداقت و نکونام در تفنگ بادی و رکورد خوب شرمینه چهل امیرانی و الهه احمدی اشاره کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: نتایجی که در سه مسابقه اخیر کسب شده نشان دهنده رشد منطقی و سیر صعودی نتایج انفرادی و تیمی تفنگ است. امیدواریم همین روند را ادامه دهیم تا حداکثر سهمیه را از مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی و اندونزی به دست آوریم و برای اولین بار با تیم کامل عازم المپیک شویم.

سرمربی تیم تفنگ کشورمان با اشاره به اینکه در این مسیر به تک تک مسابقاتی که در آن شرکت می کنیم به چشم آماده سازی نگاه می‌کنیم، گفت: هدف نهایی ما این است که در المپیک حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم و تیم آماده ای به مسابقات اعزام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز