خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: پرسپولیس برای برد به مصاف النصر نرفته بود/ مگر این بازی فینال لیگ قهرمانان بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۸۸۵

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از تاکتیک یحیی گل محمدی در دیدار آسیایی این تیم پرداخت.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در این مدت خیلی در خصوص این بازی صحبت شده است ولی اتفاقا به نظرم خوب است که با  فاصله گرفتن از این بازی و خارج شدن از جو و هیاهوی پیرامون آن می‌توانیم بهتر در خصوصش اظهار نظر کنیم. به نظرم پرسپولیس این بازی را به خودش و اشتباهاتش واگذار کرد و امتیازی نگرفت چون برای امتیاز گرفتن وارد زمین نشده بود.

وی افزود: سطح این بازی آنقدر بالا نبود که پرسپولیس بخواهد با چنین سیستم تدافعی و محتاطانه‌ای وارد زمین شود. شما دو هافبک دفاعی در زمین قرار دادی و آنها را هم نسبت به قبل عقب کشیدی. بدون هافبک بازیساز ارتباط بین خط هافبک و خط حمله قطع شده و اینجای بازی که ترابی باید از عقب به خط حمله اضافه می‌شد در دقیقه یک بازی مصدوم شده و تنها راهی که برای استفاده از ضد حملات در اختیار داشتید هم از دست رفت و اینجا باید تغییر تاکتیک می‌دادید. به جز این باید در نظر گرفت در وضعیت چمن آزادی هم نمی‌شد شما سیستم دفاع - ضد حمله را در زمین پیاده کنید. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: این سبک بازی باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل یک تیمی که 11 بازیکن بین المللی در ترکیبش دارد پیاده شود نه در همین گام اول مقابل النصر. النصر آنقدرها هم تیم سطح بالایی نیست و حالا 2 بازیکن مطرح در ترکیب تیمش دارد ولی به طور کلی در لیگ عربستان هم جزو ابرقدرت‌ها محسوب نمی‌شود. به نظرم پرسپولیس این دیدار را واگذار کرد چرا که برای برد به زمین نرفته بود.

فنونی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد و این تیم را خیلی در جدول عقب انداخت و کار برای جبران مافات سخت شده است. باید از دو بازی بعدی 6 یا حداقل 4 امتیاز کسب شود تا برای دور برگشت تیم شانس رقابت و صعود داشته باشد. امیدوارم در دو بازی بعدی مقابل الدحیل و استقلال تاجیکستان نتایج خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز