خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

عطایی: مقابل چین خوب بودیم/ قول دادیم در برزیل سهمیه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۰۴۱

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در دو تورنمنت پیش رو عملکرد خوبی نداشتیم و امروز تلاش کردیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی بعد از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: این تورنمنت سبب خوشحالی مردم شد و نتیجه‌ای رقم خورد که مردم خوشحال شوند. به هر حال عملکرد ما در دو تورنمنت لیگ ملت‌ها و قهرمانی آسیا آنطوری که مدنظرمان بود، اتفاق نیفتاد، اما امروز عملکرد قابل قبولی داشتیم. تیم چین هم میزبان و آماده بود.

وی افزود: این تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در ایران نیامد که خودش را برای طلای این بازی‌ها آماده کند. خدا را شکر که نتیجه برای ما رضایت بخش بود. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و ما در مسابقات بعدی هم سبب شادی مردم شویم.

سرمربی تیم‌ملی والیبال در خصوص تغییرات در ترکیب این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک در برزیل گفت: الان ۱۲ بازیکن در اختیار داریم و برای سفر به برزیل دو بازیکن دیگر یعنی آرمان صالحی و مبین نصری به ما اضافه می‌شوند.

عطایی در رابطه با تغییر روش بازی تیم‌ملی عنوان کرد: در این تورنمنت روش بازی تیم ما تغییر کرده بود و ترکیبمان نیز نسبت به تورنمنت قبلی متفاوت بود. سعی می‌کنیم تغییرات در جهت بهبود عملکرد تیم باشد.

وی در پایان در خصوص شانس تیم‌ملی برای کسب سهمیه المپیک در برزیل گفت: ما به خودمان قول دادیم که بتوانیم در برزیل سهمیه بگیریم. اگر این کار را بکنیم، سال بعد مسابقات لیگ ملت‌ها برایمان تورنمنت تدارکاتی تلقی می‌شود. تمام انرژی بچه‌ها برای کسب سهمیه در برزیل خواهد بود، اما اگر این اتفاق هم نیفتد، فرصت مجددی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز