خبرگزاری کار ایران

تقابل رئال مادرید با خیرونا در روزهای فوق العاده سفید و قرمزها

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۱۳

رئال مادر امشب از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در بازی امشب با تیم شگفتی‌ساز خیرونا به دنبال هفتمین بردش در هشت بازی ابتدای فصل 2024-2023 است. سفیدها چهارشنبه لاس پالماس را با 2 گل شکست دادند اما نتوانستند به خیرونا برسند که 2 بر یک از سد ویارئال گذشت و با 19 امتیاز از هفت بازی در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. این چهارمین فصل حضور خیرونا در بالاترین رده فوتبال اسپانیا است و این شروع فوق‌العاده تیم کاتالونیا را جذاب‌تر می‌کند. تیم میچل که فصل قبل را در رده دهم پشت سر گذاشت، در نخستین بازی فصل در زمین رئال سوسیداد مساوی کرد که خود نتیجه خوبی بود اما ختافه، سویا، لاس پالماس، گرانادا، مایورکا و ویارئال را در شش بازی بعدی خود شکست دادند. مسابقه با سوسیداد و ویارئال سخت‌ترین بازی‌های این تیم روی کاغذ تا اینجای فصل بود که از آن چهار امتیاز گرفتند و حالا بازی‌شان با رئال مادرید در استادی مونتیلیوی واقعاً جذاب است.

سفید و قرمزها در سه بازی آخرشان در لیگ برابر رئال مادرید شکست نخورده‌اند و فصل قبل در ورزشگاه خانگی 4 بر 2 این تیم را برده‌اند ضمن اینکه این تیم از شش بازی در لیگ مقابل غول پایتخت تنها دو بار باخته است. رئال مادرید باخت 3 بر یک هفته گذشته مقابل اتلتیکومادرید در دربی را با پیروزی بر پالماس جبران کرد. براهیم دیاس در اواخر نیمه اول و خوسلو در اوایل نیمه دوم گل زدند تا تیم کارلو آنچلوتی ششمین برد این فصل را به دست آورد. رئال در این فصل هنوز آن بازی‌های مسلط خود را انجام نداده اما به غیر از بازی با اتلتیکو، اقتصادی نتیجه گرفته و در هفته اول لیگ قهرمانان هم با یک گل از سد اونیون برلین گذشته است. این تیم بعد از سفر به خیرونا متوجه بازی‌های اروپایی می‌شود و به ایتالیا می‌رود تا سه‌شنبه با ناپولی، قهرمان اسکودتو دیدار کند.

رئال مادرید سه شکست برابر خیرونا داشته و با تیمی روبه‌رو می‌شود که در شرایط فوق‌العاده‌ای به سر می‌برد.

 

اخبار تیمی

خیرونا همچنین پنج بازیکن تیم اول خود را در اختیار ندارد. برناردو اسپینوزا، بورخا گارسیا، خوئل روکا، ریکارد آرترو و تونی ویا به دلیل مصدومیت حاشیه‌نشین هستند. آرتم دووبیک در دو بازی آخرش برای تیم کاتالان دو گل زده و احتمالاً رهبری خط حمله را بر عهده خواهد داشت ضمن اینکه یانگل اررا که از خط میانی سه گل زده، جایش در ترکیب ثابت است. میچل احتمالاً همان ترکیب اصلی بازی با ویارئال را برای این مسابقه انتخاب می‌کند و ساویو و ایوان مارتین در خط میانی قرار می‌گیرند.

بازی چهارشنبه شب رئال مادرید مصدوم جدیدی روی دست این تیم گذاشت و داوید آلابا در اواخر بازی به دلیل آسیب‌دیدگی ران، مجبور به ترک زمین شد. آلابا احتمالاً بازی امشب را از دست می‌دهد اما آنچلوتی امیدوار است آنتونیو رودیگر که مقابل پالماس ضرب جزئی دید، برای بازی آماده شود.

ادر میلیتائو، تیبو کورتوآ و آردا گولر همچنان غایب هستند اما وینیسیوس جونیور در بازی چهارشنبه شب بازگشتش را به عنوان یار تعویضی جشن گرفت و می‌تواند در این بازی در ترکیب اصلی باشد. دنی کارواخال هم روی نیمکت بود و شاید از ابتدا در زمین باشد و در این صورت ناچو جای آلابا را در خط میانی می‌گیرد.

ترکیب احتمالی

خیرونا:  گاسانیگا؛ مارتینس، اریک گارسیا، لوپس، گوتیرس؛ سیگانکوف، اررا، الکس گارسیا، مارتین، ساویو؛ دووبیک

رئال مادرید: کپا؛ کارواخال، رودیگر، ناچو، گارسیا؛ والورده، شوامنی، کاماوینگا؛ بلینگام؛ وینیسیوس، رودریگو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز