خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ آزاد و فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند/ آغاز کشتی از فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۲۴۰

ملی پوشان کشتی فرنگی و آزاد ایران حریفان خود در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی را شناختند. رقابتهای کشتی که امید زیادی به مدال آوری آنها می رود، از صبح روز چهارشنبه آغاز می شود

به گزارش ایلنا، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو در حالی از صبح فردا آغاز می‌شود که مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶ گانه این رشته امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند تا از فردا روی تشک بروند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست به مصاف گیانندر از هند می‌رود و در صورت پیروزی در مرحله بعد با برنده دیدار چین تایپه و قزاقستان رو در رو خواهد شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با یو از کره شمالی مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده دیدار کره‌جنوبی و اندونزی رو در رو خواهد شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد در دور اول با کیم از کره‌جنوبی دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار اندونزی و چین می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست به مصاف عزیزبیکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با آنامامدوف از ترکمنستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست به مصاف رستم آساکولوف، فرنگی‌کار کهنه‌کار قزاقستانی می‌رود که در صورت عبور از این حریف در مرحله بعد با برنده دیدار .. و وو مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با پانفوئک از تایلند دیدار می‌کند و در صورت پیروزی در مرحله بعد به مصاف کورایف از ترکمنستان خواهد رفت.

آزادکاران رقبای خود را شناختند

قرعه کشی اوزان شش گانه مسابقات کشتی آزاد بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ انجام شد و کشتی گیران ایرانی رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. ابراهیم خواری ملی‌پوش کشورمان در دور اول به مصاف الوین لوربگ از فیلیپین می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی هند و کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم ۱۸ کشتی‌گیر حضور دارند. رحمان عموزاد ملی‌پوش کشورمان در دور اول با رحمان‌اف از ازبکستان دیدار خواهد کرد و در صورت پیروزی به مصاف یاماگوچی از ژاپن می‌رود.

یونس امامی ملی‌پوش کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور اول به مصاف توکتومام‌بتو از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌گیران چین و پاکستان مبارزه خواهد کرد.در این وزن ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

 

حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم ملی‌پوش کشورمان است که در دور نخست به مصاف عبداله‌اف از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌گیران سنگاپور و ترکمنستان دیدار خواهد کرد. در وزن ۸۶ کیلوگرم ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر در جدول حضور دارند. مجتبی گلیج ملی‌پوش کشورمان در کشتی نخست به مصاف کشتی‌گیر کهنه‌کار ازبکستان ابراگیموف میرود و درصورت پیروزی با برنده کشتی ویتنام و مغلولستان دیدار خواهد کرد. تاج‌الدینوف کشتی‌گیر روس الاصل تیم بحرین که در مسابقات جهانی صربستان مدال طلای جهان را کسب کرد در سوی دیگر جدول قرار دارد و تا فینال با گلیج روبرو نخواهد شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ۱۵ کشتی‌گیر حضور دارند. امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۲۱و۲۰۲۳ ملی پوش کشورمان است که در کشتی نخست خود به مصاف انور از پاکستان می‌رود و در صورت پیروزی با برنده کشتی‌گیران چین و ترکمنستان دیدار خوهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز