خبرگزاری کار ایران

توضیح جنجالی درباره ماجرای آبیاری چمن استادیوم آزادی با آب آلوده

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۳۰۷

رود دادستانی به ماجرای آلوده ‌بودن چمن ورزشگاه آزادی تکذیب شد.

به گزارش ایلنا، ورود دادستانی به ماجرای آلوده ‌بودن چمن ورزشگاه آزادی در روزهای گذشته شایعه‌ای در خصوص ماجرای استفاده از آب دریاچه آزادی برای آبیاری چمن این ورزشگاه و آلودگی آن مطرح شد که این موضوع با صدور بیانیه‌ای توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تکذیب شد.

در این بین مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص ورود دادستانی به ماجرای استفاده از آب آلوده در آبیاری چمن ورزشگاه آزادی می‌گوید: «ورود دادستانی به ماجرای آب آلوده با درخواست خودمان بود و در واقع خواستیم با این اقدام راستی‌آزمایی کنیم تا به نوعی جنبه بازدارندگی داشته باشد و دیگر شاهد چنین موضوعاتی نباشیم. ما این موضوع را به پلیس فتا اعلام کردیم و قطعاً شخص یا اشخاصی که این موضوع را مطرح کردند، پیدا می‌کنیم. تابستان سختی را پشت سر گذاشتیم، با وجود این برای آبیاری چمن ورزشگاه آزادی مشکلی نداشتیم که بخواهیم از آب دریاچه استفاده کنیم. این موضوع به هیچ‌وجه صحت ندارد و دوباره بحث آبیاری ورزشگاه با آب آلوده را تکذیب می‌کنم.»

  عسگریان در خصوص کیفیت بد چمن ورزشگاه آزادی می‌گوید: «چمن ورزشگاه آزادی فصل قبل هم وضعیت خوبی نداشت و تیم‌هایی که در این ورزشگاه میزبان بودند، نسبت به کیفیت چمن گلایه داشتند. ترمیم چمن ورزشگاه آزادی در برنامه سال گذشته ما بود اما این اتفاق نیفتاد و ورزشگاه در اختیارمان قرار نگرفت تا کار ترمیم چمن و همچنین سکوها را انجام دهیم. با وجود این شروع به ترمیم سکوهای ورزشگاه آزادی کردیم که چمن هم جزو مواردی است که باید روی آن کار شود. چمن ورزشگاه برای 20 سال پیش است و نیاز به ترمیم دارد.»

 سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد: «برای ترمیم چمن ورزشگاه آزادی باید این ورزشگاه به مدت 4 تا 5 ماه در اختیارمان قرار گیرد و هیچ دیداری در آن برگزار نشود. در واقع تیم‌های پرسپولیس و استقلال و همچنین تیم ملی باید در ورزشگاه دیگری میزبان رقبای خود باشند. این موضوع را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و منتظر تأیید هستیم تا کار ترمیم چمن را آغاز کنیم. هدف ما ترمیم اساسی چمن ورزشگاه آزادی است و می‌خواهیم به صورت زیربنایی اقدام به ترمیم چمن کنیم. در واقع می‌خواهیم چمن آزادی را زیر و رو کنیم و ببینیم که چمن ورزشگاه مشکل زیربنایی نداشته باشد. اینگونه نباشد که پس از ترمیم چمن متوجه شویم زیرسازی ورزشگاه آزادی مشکل دارد.»

 در این شرایط تصمیم‌گیری در خصوص تعمیر و بازسازی چمن ورزشگاه آزادی برای مسئولان فدراسیون فوتبال چالش بزرگی محسوب می‌شود که با توجه به برگزاری لیگ برتر به نظر می‌رسد این اتفاق نمی‌افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز