خبرگزاری کار ایران

نوازی: دیدارهای خارج از خانه حکم فینال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۸۴

دستیار نکونام می گوید که کمیته داوران باید چیدمان خوبی داشته باشد تا مشکلاتی چون تغییر داوران به وجود نیاید.

به گزارش ایلنا، استقلال و مس رفسنجان فردا در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. محمد نوازی، دستیار نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

نوازی با اشاره به اینکه نکونام به دلیل شرکت در جلسه فنی نتوانسته است در نشست خبری حضور یابد، گفت: بعد از تعطیلات لیگ، فکر می کنم جای خوشحالی دارد که به مسابقات برگشتیم و می توانیم بازی ها را از فردا ادامه دهیم، هر چند که دوباره به تعطیلات می خوریم. بازی سختی داریم، یک دیدار خارج از خانه که چنین بازی هایی برای استقلال و هوادارانش حکم فینال را دارد.

وی در ادامه گفت: بازی دشواری است ولی بچه های تیم یکدل هستند. تعطیلات لیگ برای همه تیم ها اذیت کننده است. ولی طور تمرین می کنیم که شرایط تیممان برای مسابقات ایده آل باشد. بازی فردا نیز مانند تمام دیدارها سه امتیاز دارد و تلاش می کنیم که ان‌شاءالله دست پر برگردیم.

او درخصوص اینکه آیا گوستاوو بلانکو به این بازی می رسد یا نه، گفت: ایشان همراه تیم در رفسنجان حضور ندارد چون شرایط قراردادش هنوز درست نشده است. فکر می کنم باشگاه بیشتر در جریان است. هر زمانی که به تیم اضافه شود، از او استفاده می کنیم.

مربی استقلال درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیم نیز گفت: آقای بلانکو یکی از غایبین است که با تیم در رفسنجان حضور ندارد. نفر دیگر نیز آرمین سهرابیان است که باید دکتر مجوز بازی او را صادر کند. خدا را شکر سایر بازیکنان حضور دارند و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب ارائه دهیم و دست پر برگردیم.

نوازی در واکنش به جلسه آشتی کنان سرمربی و مدیرعامل گفت: فکر می کنم آقای نکونام خودشان در رسانه ها صحبت کردند. همیشه بین مربیان و مدیران این مشکلات وجود دارد. تیم بزرگی مانند استقلال، حاشیه زیاد دارد و سالهای سال است که از مباحث مدیریتی ضربه می خورد و طبیعی است. این یک دعوای خانوادگی است و دلیل نمی بینم خیلی آن را کش دهیم و به آن بپردازیم. این اتفاقات پیش می آید.

او ادامه داد: تا قبل از تعطیلات اخیر و در چهار هفته اخیر، بچه های ما فوق العاده ظاهر شدند. بدون هیچ دریافتی و با وجود مشکلات فراوان، سنگ تمام گذاشتند. به هر حال، وظیفه باشگاه است که به بازیکنان توجه کنند و نیازهایشان را برطرف کند. خدا را شکر مشکلی نداشتیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا شرمنده هواداران نشویم.

او درخصوص اینکه تیم مس رفسنجان را چگونه آنالیز کرده اند، پاسخ داد: هر بازی شکل خاص خودش را دارد و تفکرات خاص خودش را می طلبد. همه بازی ها برایمان سخت است و تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سه امتیاز را از آن خود بکنیم.

نوازی در پایان و در پاسخ به تغییر کمک داوران بازی نیز گفت: این تصمیم را کمیته داوران گرفته و باید از آنها سوال شود. این موضوع در حیطه وظایف من نیست. جابجایی داوران خودش یک مشکل است و امیدوارم به خاطر حساسیتی که در فوتبال کشور است، کمیته داوران تصمیمات خوبی بگیرد و چیدمان داوری ایده آلی داشته باشد تا مشکلی پیش نیاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز