خبرگزاری کار ایران

کنعانی زادگان: برای مهار ستارگان الدحیل برنامه داشتیم/ شناخت خوبی از بازیکنان قطر داشتم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۴۸۵

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برتری مقابل الدحیل صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مدافع ملی پوش پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و رقابت‌های آسیایی سرخپوشان صحبت کرد.

چطور موفق شدید بازی سخت خارج از خانه مقابل الدحیل را بعد از شکست خانگی تلخ مقابل النصر به سود خودتان خاتمه دهید؟

بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و نشان دادیم که تیمی تاکتیکی هستیم و خواسته‌های کادر فنی‌مان را به خوبی در زمین پیاده کردیم و همه قدرت واقعی تیم ما را در زمین چمن خیلی خوب الدحیل دیدند. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و به خواسته خودمان که سه امتیاز و برد شیرین خارج از خانه بود دست یافتیم. در طرف مقابل تیم میزبان شاید فقط یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه ما داشت که به خوبی آنها را هم دفاع کردیم و نشان دادیم بهترین تیم غرب آسیا هستیم.

قبل از بازی صحبت‌های زیادی بود که الونگا و کوتینیو و چند بازیکن خارجی و مطرح دیگر الدحیل برای تیمتان مشکل‌ساز می‌شوند اما چطور آنها را مهار کردید؟

برای همه آنها برنامه داشتیم و دیدید که از الونگا و کوتینیو و بقیه ستاره‌های این تیم چند بازیکن بی‌خطر ساختیم و نشان دادیم بهترین هستیم و قدرت مهار بزرگترین بازیکنان و ستاره‌ها را هم داریم و ثابت کردیم که حتی هیچ ستاره‌ای بزرگتر از پرسپولیس نیست و بردمان مقابل الدحیل شروع کار و موفقیت‌مان در آسیا بود.

یک ضربه سر زدی که به شانه مدافع الدحیل خورد، ضربه‌ای که شاید می‌توانست برای تو گلی در بر داشته باشد!

من در لیگ قطر بازی کردم و شناخت خوبی از بازیکنان و شرایط این لیگ دارم و در آن صحنه هم بدشانس بودم که ضربه سرم به شانه بازیکن حریف خورد . در غیر این صورت ضربه سرم گل می‌شد.

در رابطه با ضربه عالی امید که منجر به گل برتری تیمتان شد چه نظری داری؟

امید تیر خلاص تیم ما را زد و خوشحالم که کاپیتان تلاش بچه‌های تیم را به شکل عالی تکمیل ساخت و گل باارزشی زد.

شهاب زاهدی هم با مانوری که داشت روی گل تأثیرگذار بود.

برای شهاب هم خیلی خوشحالم که روی گل امید خیلی تأثیرگذار بود و با تأثیری که روی گل امید داشت به نوعی از لحاظ روحی روانی در شرایط بهتری قرار گرفت.

برای بازی با گل‌گهر که قرار است در حضور تماشاگرانتان برگزار شود و در پایان دیدارتان هم جام سه‌گانه به تیمتان اهدا شود چه صحبتی دارید؟

واقعاً خیلی خوشحالم که بعد از پنج ماه دوباره هوادارانمان را در ورزشگاه می‌بینیم که این اتفاق بسیار خوبی برای ماست و با حضور آنها روحیه بالایی می‌گیریم. برای تیم گل‌گهر احترام قائلیم اما در شرایط خوبی قرار داریم و با انرژی بالایی که از آن بهره می‌بریم و روحیه‌ای که از هوادارانمان می‌گیریم، ان‌شاءالله طوری بازی می‌کنیم که برنده شویم و به صدرنشینی‌مان ادامه دهیم و با برد با هوادارانمان جشن جام سه‌گانه را بگیریم و روز خوب و استثنایی دیگری را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز