خبرگزاری کار ایران

هافبک مس رفسنجان: داور ریتم بازی را به نفع استقلال خواباند / نتوانستیم از مالکیت استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۲۱

هافبک مس تیم فوتبال رفسنجان گفت: به اکرمی هم گفتم؛ توپ‌های 50-50 را خیلی به نفع استقلال سوت زد و ریتم بازی را به نفع آنها خواباند.

به گزارش ایلنا، جلال‌ الدین علیمحمدی پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و استقلال اظهار داشت: بازی پایاپای بود و دو تیم مثل هم کار کردند. استقلال یک موقعیت نصفه و نیمه داشت که تبدیل به گل شد. بعد از آن هم بازی تقریباً دست ما بود و نتوانستیم از مالکیت استفاده کنیم و استقلال برنده شد.

وی در مورد حواشی حضور تماشاگران در این بازی گفت: این اتفاقات در بحث مدیریتی است. تمرکز ما خیلی روی این مسائل نبود. تمرکز ما بیشتر روی بازی و کارهای تاکتیکی که می‌خواستیم انجام بدهیم، بود ولی بازی با تماشاگر به نفع ما است. دوست داشتیم هواداران بیایند و خوشحالم بودیم. هواداران استقلال هم آمدند و بازی تیم‌شان را از نزدیک دیدند. قشنگی فوتبال به حضور هواداران است و بدون آنها قشنگی ندارد.

هافبک مس رفسنجان در مورد اینکه به نظر می‌رسد اوقات تلف شده باید بیشتر اعلام می‌شد و حتی دروازه‌بان استقلال دو بار مصدومیت داشت، عنوان کرد: در نیمه دوم فکر می‌کنم استقلال خیلی بازی را خواباند. اگر بحث داوری نیست و کمیته انضباطی خیلی زود ورود و محروم نمی‌کند،‌ نیمه دوم تیم استقلال خیلی بازی را خواباند. چند بار دروازه‌بان و بازیکنان دیگر آنها روی زمین افتادند. وقت اضافه می‌توانست بیشتر باشد ولی باز هم به تصمیم داور احترام می‌گذاریم. 

وی افزود: به حسن اکرمی هم (داور مسابقه) گفتم؛ توپ‌های 50-50 را خیلی به نفع استقلال سوت زد و ریتم بازی را به نفع استقلال عوض کرد ولی در کل داوری خیلی خوبی داشت. 

علیمحمدی در مورد آینده مس رفسنجان اظهار داشت: تیم ما تغییرات زیادی در بحث بازیکنان و کادر فنی داشته است. این تغییرات زمان‌بر است. فوتبال یک روز، دو روز و یک ماه، دو ماه نیست ولی فوتبال امروز ما با یک تیم گردن کلفت و خوب مثل استقلال نشان داد به روزهای آینده امیدواریم. درست است خوب نتیجه نگرفتیم و خودمان هم راضی نیستیم. بازی کردن و نتیجه نگرفتن در فوتبال هیچ جایگاهی ندارد. امیدوارم بازی‌ها از این به بعد منظم‌تر برگزار شوند تا بازیکنان در شرایط مسابقه بمانند؛ نه اینکه یک بازی انجام بدهند و 20 روز تا یک ماه شرایط بازی نداشته باشند، دوباره مثل اول فصل یک بدنسازی داشته باشند. امیدوارم از این به بعد برنامه بهتری داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز