خبرگزاری کار ایران

رسمی: خداحافظی هازارد از دنیای فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۲۵

ادن هازارد اسطوره چلسی در سن 32 سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

به گزارش ایلنا، ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و رئال مادرید، در سن 32 سالگی از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

هازارد در تابستان امسال به همکاری با رئال مادرید پایان داد و به عنوان بازیکن آزاد گزینه‌های زیادی در پیش رو داشت.

ابتدا گفته می‌شد او به لیگ حرفه‌ای آمریکا می‌رود و سپس شایعات انتقال به عربستان سعودی مطرح شد اما در نهایت این بازیکن امروز با انتشار پیامی رسمی به حرفه‌ خود به عنوان فوتبالیست پایان داد.

هازارد در یک بیانیه طولانی در اینستاگرامش نوشت:"شما باید به خودتان گوش دهید و در زمان مناسب توقف را اعلام کنید. پس از 16 سال و بیش از 700 بازی، تصمیم گرفتم به عنوان یک فوتبالیست به دوران حرفه‌‎ای خود پایان دهم.

توانستم رویایم را محقق کنم، در زمین های زیادی در سراسر جهان بازی کرده‌ام و از آن لذت برده‌ام. در طول دوران حرفه‌ای‌ام خوش شانس بودم که با مدیران، مربیان و هم تیمی‌های بزرگی آشنا شدم. از همه برای این لحظات بی نظیر تشکر می‌کنم، دلم برای شما تنگ خواهد شد.

من همچنین می‌خواهم از باشگاه‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام تشکر کنم: لیل، چلسی و رئال مادرید و همینطور تیم ملی فوتبال بلژیک. یک تشکر ویژه از خانواده‌ام، دوستانم، مشاورانم و افرادی که در روزهای خوب و بد به من نزدیک بودند.

در نهایت، یک تشکر بزرگ از شما، هوادارانم، که من را در تمام این سال‌ها همراهی کردید. اکنون زمان آن است که از حضور در کنار عزیزانم لذت ببرم و تجربیات جدیدی داشته باشم. دوستانم به زودی شما را خارج از میدان می‌بینم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز