خبرگزاری کار ایران

دوری یک ماهه هافبک پرسپولیس/ بازیسازها پشت سرهم آسیب دیدند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۲۶

هافبک بازیساز پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی تواند تا یک ماه آینده برای این تیم بازی کند تا جمع مصدومان این تیم به چهارنفر برسد.

به گزارش ایلنا، کادر فنی پرسپولیس با مصدومیت مهدی ترابی و وحید امیری دست و پنجه نرم می‌کرد که خبر پارگی رباط زانوی پای یاسین سلمانی تبدیل به شوکی بزرگ برای سرخپوشان شد.

سلمانی که در دیدار با الدحیل در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا نقش پررنگی در برد تیمش داشت در ابتدای دیدار با گل گهر سیرجان مصدوم شد تا پس از عکسبرداری از زانوی مصدومش مشخص شود حداقل ۵ ماه نمی‌تواند بازی کند.

او در حالی دچار آسیب دیدگی شد که میلاد سرلک نیز به همین دلیل نتوانست حضور کامل در بازی با گل گهر داشته باشد تا به جمع مصدومان اضافه شود.

معاینات تخصصی روی سرلک نشان می‌دهد او قطعا تا یک ماه آینده نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند تا دوران نقاهت خود را به طور کامل پشت سر گذاشته و سپس بتواند در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر شود.

بنابراین سرلک علاوه بر غیبت در تورنمنت اردن با پیراهن تیم ملی ایران نمی‌تواند پرسپولیس را برای بازی معوقه هفتم ششم مقابل پیکان در ۲۷ مهرماه همراهی کند.

کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است امیری و ترابی را برای این دیدار آماده کند تا گل محمدی با دغدغه کمتری ترکیب تیمش را برای مصاف با خودروسازان انتخاب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز