خبرگزاری کار ایران

قولی که فرگوسن از ستاره یونایتد گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۵۲

اسکات مک‌تامینی، هافبک منچستر یونایتد، توصیه سر الکس فرگوسن به او در سال ۲۰۱۸ را فاش کرد.

به گزارش ایلنا، سر الکس فرگوسن همیشه از طرفداران پر و پا قرص اسکات مک‌تامینی، بازیکن اسکاتلندی‌ منچستر یونایتد بوده است. بعد از کامبک دیوانه‌وار روز شنبه این تیم مقابل برنتفورد، که مک‌تامینی هر دو گل یونایتد را به ثمر رساند، و مصاحبه پس از بازی او که به حضور خود در یونایتد از سن ۵ سالگی اشاره کرد، رسانه‌ها به گذشته این هافبک و آشنایی او با الکس فرگوسن پرداخته‌اند.

آشنایی اسکات مک‌تامینی و سر الکس فرگوسن به زمانی برمی‌گردد که این هافبک در سن پنج سالگی به منچستر یونایتد پیوست، مک‌تامینی اعلام کرده که اسطوره منچستریونایتد در گذشته به او چه گفته است.

مک‌تامینی در سال ۲۰۰۲ زمانی که فرگی هدایت این تیم را برعهده داشت به شیاطین سرخ پیوست و سر الکس که به اهمیت فراوان به نظم و انضباط مشهور بود، می‌توانست برای او مانند یک پدر و معلم راهنما باشد.

قولی که فرگوسن از ستاره یونایتد گرفت

او در فصل ۱۹-۲۰۱۸ خود را به عنوان یک بازیکن کلیدی زیر نظر اوله گونار سولسشر در تیم اصلی جای داد. 

سر الکس همیشه تحت تأثیر شخصیت مک‌تامینی و اخلاق کاری او قرار گرفته بود.

او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۱ هافبک منچستر یونایتد را تحسین کرد: «وقتی می‌بینید که منچستریونایتد بازیکنانش را برای یک بازی بزرگ انتخاب می‌کند، نام مک‌تامینی در لیست اصلی بازیکنان قرار دارد. او بازیکنی با شخصیت عالی و ذهنیتی قوی است.

اسکات کمی شبیه دیوید بکام هم هست. وقتی بکام به ما ملحق شد، او فقط یک پسر کوچک بود و ناگهان او درخشش را شروع کرد.»

قولی که فرگوسن از ستاره یونایتد گرفت

مک‌تامینی جدیداً در مصاحبه‌ای توصیه‌هایی که سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۸ به او کرده بود را فاش کرد.

یک روز در زمین تمرین بودم، الکس فرگوسن هم آنجا بود و با پدرم صحبت کرد. پس از مراسم یادبود فاجعه مونیخ، او مرا کنار کشید و به من گفت: «مطمئن شو که برای اسکاتلند بازی می‌کنی!»

او به این توصیه توجه کرد. مک‌تامینی ۲۱ ساله اولین بازی خود را برای اسکاتلند در یک بازی دوستانه مقابل کاستاریکا انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز