خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: روزهای بد استقلال خوزستان هم تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۰۱۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به روزهای خوب تیمش در ادامه رقابت‌های لیگ برتر امیدوار است.

به گزارش ایلنا، سید اکبر پورموسوی در حاشیه تمرین امروز (۱۸ مهرماه) استقلال خوزستان که یک میمهان ویژه به نام سیف الله دهکردی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال خوزستان را داشت، اظهارکرد: از آقای دهکردی به عنوان بزرگ فوتبال ایران تشکر می‌کنم. او همیشه در سخت‌ترین لحظات دست من را گرفته است.

وی ادامه داد: ان شاءالله روزهای بد استقلال خوزستان هم تمام می‌شود و روزهای خوب هم در خانه ما می‌آید.

همچنین امیدعلی نجفی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با قدردانی از حضور دهکردی پیشکسوت فوتبال استان در محل تمرین این تیم به منظور روحیه بخشی به اعضای تیم استقلال خوزستان، گفت: مجموعه بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان همگی جزو خوب های فوتبال هستند و به آینده امید داریم.

وی بیان کرد: پورموسوی تصمیم گرفت برود اما از او خواستیم برگردد و از او حمایت کردیم تا راهی که تازه شروع کرده‌ایم و به آن امید داریم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: ما به این تیم و کادرفنی امید داریم. اگر احساس می‌کردیم که روی آب یادگاری می‌نویسم حمایت نمی‌کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز