خبرگزاری کار ایران

امیدواری که تبدیل به ناراحتی شد؛ هواداران خواهان حذف اونانا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۶۱

اونانا ای روزها شرایط بغرنجی دارد.

به گزارش ایلنا، آندره اونانا که امسال تابستان از اینتر به منچستریونایتد پیوست قرار بود خیال شیاطین سرخ را از دروازه‌شان راحت کند. اما اوضاع دقیقاً برخلاف انتظار همه پیش رفت و او آنقدر ضعیف عمل کرد که حالا حتی صداهایی شنیده می‌شود که خواهان حذف او و به خدمت گرفتن دروازه‌بانی جدید هستند.

 منچستریونایتد امسال تابستان با داوید دخیایی خداحافظی کرد که فصل گذشته بیشترین مهار را در لیگ برتر داشت. شرایط بغرنج اونانا در روزهای اخیر باعث شده حتی یک پست از دخیا در شبکه‌های اجتماعی باعث مطرح شدن شایعات شود. به ویژه بعد از آنکه مدتی است گروهی از هواداران یونایتد بارها به مدیران باشگاه و اریک تن‌هاخ طعنه زده‌اند که دخیا اگر هنوز دروازه‌بان یونایتد بود عملکردی به مراتب بهتر از اونانا داشت.

 داوید دخیای 32ساله که همچنان بدون تیم است برای اولین بار بعد از ترک منچستریونایتد به شهر منچستر برگشته و تصویری از خودش در این شهر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. بسیاری از هواداران می‌گویند این پیامی از طرف دروازه‌بان اسپانیایی به مدیران یونایتد است و دخیا می‌خواهد بگوید با وجود رفتاری که امسال تابستان با او شده حاضر است به تیم سابقش برگردد. دخیا در سال 2011 به منچستریونایتد پیوست و به مدت دوازده سال درون دروازه شیاطین سرخ ایستاد. با این حال اریک تن‌هاخ اعتقادی به این گلر اسپانیایی نداشت و با تماشای درخشش اونانا در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته به این نتیجه رسید که این دروازه‌بان کامرونی بهترین گزینه برای تیم او است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز