خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: چرا اشتباهات داوری برای یک تیم خاص صورت می‌گیرد؟/ حضور استقلال در شهر دیگر مسخره است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۴۲۴

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تا اینجای کار خوب کار کرده اما از این پس هم باید کم اشتباه باشد تا در نهایت صدر را حفظ کند و با حمایت هواداران امیدوارم قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با شرایط این تیم صحبت کرد.

 استقلال توانست حریف خود را این هفته شکست دهد و با دست پر به تهران بازگردد، اما باز هم همان ایراد همیشگی به استقلال گرفته شد؛ اینکه چرا استقلال خوب بازی نمی‌کند؟!

بعد از وقفه طولانی مدت به نظرم نتیجه‌ای که استقلال گرفت بد نبود، ضمن اینکه کیفیت زمین اصلاً خوب نبود. سؤالم این است آنهایی که به استقلال ایراد می‌گیرند که چرا خوب بازی نمی‌کند بازی تیم‌های دیگر را می‌بینند؟ مگر بقیه تیم‌ها شق‌القمر می‌کنند که استقلال بد بازی می‌کند. استقلال تاکنون خوب نتیجه گرفته و خوشبختانه در صدر جدول است.

 این هفته در بازی پرسپولیس اتفاق عجیبی افتاد و گل سالم گل گهر گرفته نشد، خیلی‌ها اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس را تعمدی می‌دانند، نظر شما در این خصوص چیست؟

این اشتباهات زیاد شده البته درست است که داور هم به هر حال اشتباه می‌کند، اما چرا این اشتباهات برای یک تیم خاص صورت می‌گیرد؟ تکرار اشتباه آدم را به فکر فرو می‌برد.

 خیلی‌ها این اشتباهات را تعمدی می‌دانند.

به هر حال باید فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند تا این همه شائبه ایجاد نشود.

 نکته دیگری که اتفاق افتاد این بود که یک امتیاز از پرسپولیس به خاطر تخلف در قرارداد گولسیانی کم شد، اما این یک امتیاز هم باعث شائبه شد!

کمیته انضباطی وظیفه دارد در این خصوص توضیح دهد. مسئولان کمیته انضباطی بیایند بگویند که چرا یک امتیاز از پرسپولیس کم می‌شود، اما چهار امتیاز از سپاهان کسر شد. به هر حال باید برای رفع هر گونه شائبه‌ای توضیح داده شود. باید اهالی فوتبال بدانند دلیل این حکم‌ها چیست.کمیته انضباطی باید در این خصوص شفاف‌سازی کند.

 آقای درویش در اظهارنظر عجیبی گفته چون می‌خواهند چهار امتیاز سپاهان را برگردانند، این امتیاز را از ما کم کرده‌اند!

اینقدر همه چیز قاطی شده و مسائل در این خصوص پیچیده و مبهم است که نمی‌دانم باید در این باره چه گفت! به هر حال در این شلوغی‌ها هم هرکسی یک چیزی می‌گوید.

 دوباره به دلیل حضور تیم ملی در اردن لیگ تعطیل شد. این تعطیلی‌ها به ضرر تیم‌های لیگ برتر نمی‌شود؟

قطعاً به ضرر تیم‌ها تمام می‌شود و در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که اینقدر لیگ را تعطیل کنند.

 به خاطر ترمیم چمن ورزشگاه آزادی دیگر استقلال و پرسپولیس نمی‌توانند در این ورزشگاه بازی کنند و گفته می‌شود از این پس استقلال، خوزستان را برای میزبانی بازی‌های خود معرفی می‌کند. نظرتان در این خصوص چیست؟

واقعاً مسخره است غیر از این نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. مگر ترمیم چمن ورزشگاه چقدر طول می‌کشد؟ یک ورزشگاه را در عرض یک سال می‌سازند آن وقت ترمیم آن باید این قدر وقت ببرد؟ فکر می‌کنم از این به بعد برای رقابت با کشورهای همسایه باید به فکر رقابت با افغانستان باشیم.

 اشتباهات داوری طی چند هفته اخیر زیاد شده است و یکسری معتقدند وی ای آر را تعمدی به لیگ نمی‌آورند! نظر شما چیست؟

غیر از این چیزی به ذهن آدم نمی‌رسد. به نظرم تعمدی نمی‌خواهند این سیستم وارد لیگ شود.

 گفته شد قرار است در هیأت مدیره استقلال تغییرات انجام شود، اگر افراد اقتصادی به هیأت مدیره اضافه نشوند، به نظرتان این تغییر تأثیری دارد؟

اصلاً تأثیری ندارد. قرار نیست فقط یک صندلی را پر کنند. باید افرادی بیایند که ارتباطات خوبی داشته باشند و بتوانند پول تزریق کنند.

 آینده استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به هر حال بازی‌های سختی در پیش است. استقلال تا اینجای کار خوب کار کرده اما از این پس هم باید کم اشتباه باشد تا در نهایت صدر را حفظ کند و با حمایت هواداران امیدوارم قهرمان شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز