خبرگزاری کار ایران

دوئل فردا یک بازنده خواهند داشت؛

یحیی – درویش: چیزی فراتر از دایی - کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۷۴

سرمربی پرسپولیس با جملاتی آتشین اختلاف خود را با مدیریت باشگاه کاملا علنی کرد و پایان‌بخش آن هم این بود: " اگر در جلسه فردا (یکشنبه) مشکلات حل نشود، من دیگر نیستم!"

به گزارش ایلنا، هواداران پرسپولیس لحظات نگران‌کننده‌ای را دنبال می‌کنند و شاید برای آنها که حافظه تاریخی قوی‌تری دارند، این روزها بی‌شباهت به دوران سرمربیگری علی دایی و مدیریت حبیب کاشانی برای آنها نباشد.

جایی که سرمربی و مدیرعامل سرخ‌ها به اختلاف عمیقی با هم خورده تا جایی که کار به قطع همکاری رسید و تا مدت‌ها مصاحبه‌هایی که این دو نفر علیه یکدیگر داشتند سوژه رسانه‌ها شده بود. 

گل‌محمدی در صحبت‌های اخیر خودش با گلایه از عدم پرداخت معوقات کادرفنی و بازیکنان عنوان کرد اگر همچنان به وعده‌های پوچ و تو خالی ادامه داده شود به همکاری با این تیم پایان خواهد داد تا پس از کسب سه گانه فوق العاده در فصل قبل، کارش در فصل جدید با سرخپوشان به نیم فصل هم نرسد. 

دایی و کاشانی هم در گذشته نه چندان دور از رابطه حسنه به جایی رسیدند که دیگر تحمل و توان همکاری با یکدیگر را نداشتند و در نتیجه یک قطع همکاری پر سرو صدا صورت گرفت و هنوز هم به عنوان یک مثال برای اختلاف بزرگ میان مدیرعامل و سرمربی در پرسپولیس از آن یاد می‌شود. 

اختلافی که در آن مقطع به پرسپولیس ضربه زد و نتیجه آن هم چیزی جز ضربه به اعتبار این تیم نبود و حالا اگرچه نه گل‌محمدی روحیه پرخاش جویانه مثل دایی دارد و نه رضا درویش به اندازه کاشانی اهل قدرتمنمایی است، این دو بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره همکاری موفق حالا به نزدیک انتهای راه رسیده‌اند. 

جلسه امروز گل محمدی با هیات مدیره پرسپولیس قطعاً سرنوشت ساز خواهد بود و هواداران پرسپولیس از تکرار تاریخی که به ضرر این تیم تمام شده بود واهمه دارند.

اگر یحیی در این مقطع از جمع سرخپوشان جدا شود دیگر به سختی می‌توان پرسپولیس را همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر دانست و از همین رو پیش بینی می‌شود امروز هم به هر شکل ممکن اختلاف ایجاد شده رفع‌ و رجوع شود و احتمال قطع همکاری یحیی با سرخ‌ها کم است ولی به هر جهت در فوتبال ما اتفاقات غیر قابل پیش بینی کم رخ نداده است. 

باید صبر کرد و منتظر نتیجه جلسه امروز ماند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز