خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت پرسپولیس: باشگاه در جذب مهاجم کم‌کاری کرد/ در دعوای موجود حق را به یحیی می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۳۳۹

پیشکسوت پرسپولیس در دعوای اخیر سرمربی این تیم با مدیران باشگاه حق را به یحیی گل محمدی داد.

به گزارش ایلنا، علی باغمیشه مهاجم پرسپولیس از اتفاقات اخیر در تیم پرسپولیس به شدت ابراز نگرانی کرده و کسر یک امتیاز را اجحافی بزرگ در حق پرسپولیس و این باشگاه تلقی می‌کند.

 اوضاع پرسپولیس این روزها چندان خوب نیست. در این رابطه چه توضیحی دارید؟

من معتقدم در زمینه جذب مهاجم، باشگاه باید قدم محکم‌تری برمی‌داشت و اصلاً برای من سؤال است که چطور بقیه تیم‌ها مانند استقلال و سپاهان مهاجم و بازیکنان مد نظر خودشان را می‌گیرند اما پرسپولیس نمی‌تواند و تا به این تیم می‌رسد سقف قرارداد و بقیه موانع مطرح می‌شود و دست آخر هم مهاجمی که سرمربی خواسته را جذب نمی‌کنند و بعد هم بازیکنی می‌گیرند که اصلاً مورد تأیید مربی نبوده و اصلاً از جذبش اطلاعی نداشته است. اگر مهاجم جدید بهترین بازیکن هم بوده باشد باید با نظر یحیی جذب می‌شد و باشگاه نباید با نظر خودش بازیکن را جذب می‌کرد که این بی‌احترامی بزرگی به سرمربی پرسپولیس است.

 در مورد جذب نبیل، حق را به یحیی می‌دهید؟

بله حتماً همینطور است چون وقتی سرمربی تیم مهاجمی را ندیده چطور باشگاه و مدیرعامل تیم او را جذب می‌کنند. مهاجمی که روح سرمربی هم از جذب او بی‌خبر بوده است به همین دلیل هم من معتقدم اولین تنش را خود باشگاه درست کرده است. من فکر می‌کنم خود درویش در رابطه با مهاجمی که در لیست یحیی بود باید پافشاری می‌کرد و یکی از آنها را جذب می‌کرد. به نظرم این مسأله که بودجه باشگاه کفاف نمی‌داده و سقف بودجه رعایت نمی‌شده اصلاً درست نیست. سؤال من این است چطور باشگاه رقیب با بازیکنی که میلیاردی ارزش دارد با 160 میلیون قرارداد می‌بندد. قشنگ مشخص است که بیان این مسأله فرمالیته است و به هر حال برای سرپوش گذاشتن به قراردادهای بالا و بستن قرارداد با بازیکنان جدید چنین فرمول‌هایی لحاظ می‌شود و مشکلی هم پیش نمی‌آید در حالی که سازمان لیگ باید استانداردی داشته باشد و به چنین مسائلی ورود داشته باشد. من این قبیل کارها را عددسازی می‌دانم و معتقدم این کار مانند این می‌ماند که بازیکن بیاید و برای باشگاه رقیب مجانی بازی کند. بازیکن قهر کرده بعد از مدتی بیاید و بعد بگوید به خاطر تماشاگر و یکسری از مسائل دیگر راضی شده است. چوب معیار سازمان لیگ کجاست و اصلاً باشگاه رقیب چطور بلانکو را به خدمت گرفته است که سقف قراردادش پر نشده است اما از پرسپولیس به بهانه‌های واهی یک امتیاز کم می‌کنند.

 اما به هر روی قبول دارید اعتصاب بازیکنان و سر تمرین حاضر نشدن یحیی به نظر خیلی به پرسپولیس لطمه می‌زند؟

من معتقدم سرمربی پرسپولیس اگر با مدیرعامل اختلاف نظر هم داشت باید به خاطر هوادار صبوری می‌کرد چون با حاضر نشدن ایشان تمرین تیم هم به هم می‌ریزد و تنش‌ها زیاد می‌شود. یحیی مربی تازه‌کاری نیست و مربی است که چند بار پرسپولیس را به عنوان قهرمانی رسانده است از این رو چنین مربی باکیفیتی باید تحمل بیشتری داشته باشد. من هم به عنوان حتی یک تماشاگر چنین رفتاری را نمی‌پسندم. بازیکن وقتی سرمربی تیم در تمرین نباشد دل به کار نمی‌دهد. تیم پرسپولیس بعد از برد مقابل الدحیل و گل‌گهر در شرایط خوبی قرار گرفته بود و به نظرم نباید اینگونه می‌شد. این تنش‌ها خظرناک است و ممکن است تیم را به حاشیه ببرد. حالا هم امیدوارم با ورود هیأت مدیره هر چه زودتر مشکل مدیرعامل با یحیی و مشکل بازیکنان حل شده و تنش‌ها ادامه پیدا نکند. ما پیشکسوتان هم باید آرامش تیم را به هم نزنیم و اجازه بدهیم مردم و هواداران پشت تیمشان باشند واز تیم کماکان به شکل منطقی حمایت داشته باشند.

 در رابطه با شهاب زاهدی و گلی که بالاخره بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس به ثمر رساند چه صحبتی دارید؟

شهاب گل خوبی را زد و وقتی مهاجم اولین گلش را می‌زند کار او روی روال قرار می‌گیرد. شهاب مهاجم باکیفیتی است که می‌تواند به تیم کمک کند اما این بازیکن نباید در پست مهاجم تنها باشد همانطور که من زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم مهاجمانی مانند برمک، سراج، رأفت، بزیک و بعضی وقت‌ها امامی‌فر و حتی علی کریمی هم به صلاحدید سرمربی‌مان در پست مهاجم بازی می‌کردند. پرسپولیس مشکل بدنی ندارد چون اگر اینگونه بود بازیکنانش چیزی نزدیک به صد دقیقه با قدرت مقابل الدحیل بازی نمی‌کردند یا گل‌گهر را هم شکست نمی‌دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز