خبرگزاری کار ایران

هاشمی: ورزش فقط در شهرهای بزرگ نیست و در مناطق محروم و روستایی هم جریان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۳۲

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما اعتقاد داریم که ورزش فقط در شهرهای بزرگ نیست و در مناطق محروم و روستایی هم جریان دارد.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در مرحله ملی مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر کشور (جام پرچم) که امروز (یکشنبه) در لواسان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از راه‌های توسعه ورزش، توجه به مناطق محروم و روستایی است که استعدادی خوبی دارند و نیاز است که ورزش کشور در این زمینه بیشتر فعالیت کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: جام پرچم در چند مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست آن بیش از 350 هزار نفر شرکت کرده‌اند. ما اعتقاد داریم که ورزش فقط در شهرهای بزرگ نیست و در مناطق محروم و روستایی هم جریان دارد. همکاری فرابخشی بین دستگاه‌ها می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند.

هاشمی ادامه داد: برای هفته تربیت بدنی، برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده که ستاد آن از یک ماه پیش برای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی افتتاح شده است. ما همچنین افتتاح برخی پروژه‌های بزرگ را در پیش داریم.

وی در مورد انتظاراتش از مجلس آینده هم گفت: انتخابات مجلس مورد توجه نظام و برگرفته از انتخاب مردم است. امیدوارم حضور پرشور مردم را شاهد باشیم. قطعاً مجموعه نمایندگان در قانونگذاری و نظارت می‌توانند به ما کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز