خبرگزاری کار ایران

پرداخت تمام و کمال پاداش همه مدال‌آوران هانگژو به جز یک نفر!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۵۶۴

هر ۵۴ ورزشکار و تیمی که در بازی‌های آسیایی خود و کاروان ایران را صاحب مدال کردند، پاداش‌های‌شان را به صورت کامل دریافت کردند به جز یکی از طلایی‌های این کاروان.

به گزارش ایلنا، «پاداش پای سکو» یکی از یکی از مصوبات مربوط به نوزدهمین دوره بازی های آسیایی بود که با ارقام متفاوت شامل تمام مدال آوران طلا، نقره و برنز بازی ها می شد.

بر این اساس مصوب شده بود که طلایی هایی این دوره بازی ها ۱۵ هزار دلار دریافت کنند و سهم مدال آوران نقره و برنز هم به ترتیب ۶ و ۳ هزار دلار باشد. علاوه بر این در جریان بازی های آسیایی مقرر شد کمیته ملی المپیک به طلایی های کاروان ایران مبلغ هزار یورو هم جدا از این پاداش مصوب، پرداخت کند.

کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی صاحب ۵۴ مدال شد و در همان حین بازی ها معادل ریالی پاداش مصوب پای سکو به حساب تمام مدال آوران پرداخت شد.

علاوه بر این تمام طلایی های کاروان هم پاداش هزار یورویی خود را دریافت کرده اند به جز رضا علیپور؛ این سنگنورد ایران در دهمین روز بازی های آسیایی و در فینال رقابت های سنگنوردی سرعت با غلبه بر حریف چینی صاحب مدال طلا شد.

سریعترین مرد عمودی جهان در دوره پیشین بازی های آسیایی هم به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

قرار است کمیته ملی المپیک طی روزهای آینده پاداش ویژه طلایی شدن علیپور را هم پرداخت کند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای اول تا شانزدهم مهر در هانگژو برگزار شد. در جریان این بازی ها کاروان ایران صاحب ۱۳ مدال طلا، ۲۱ مدال نقره و ۲۰ مدال برنز شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز