خبرگزاری کار ایران

پرتغال هیچ دیداری را تشریفاتی نمی‌داند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۰۶

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، در نشست خبری بازی با بوسنی و هرزگوین گفت پرتغال با اینکه صعودش قطعی شده این بازی را تشریفاتی نمی‌داند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی پرتغال در دیدار اخیرشان مقابل اسلواکی در انتخابی یورو 2024 موفق شدند با درخشش کاپیتان کریستیانو رونالدو و دبل او حریف را 3-2 شکست داده و صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کنند.

پرتغالی‌ها فردا در بازی دیگری در خانه بوسنی و هرزگوین به مصاف این تیم خواهند رفت. پرتغال در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J بوده و بوسنی با 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال، در نشست خبری قبل از این بازی گفت بوسنی تیمی قوی است که در رقابتهای انتخابی نتوانسته آنطور که باید نتیجه بگیرد. او گفت پرتغالی‌ها برای بوسنی احترام زیادی قائلند و این بازی را تشریفاتی نمی‌دانند.

پرتغال هیچ دیداری را تشریفاتی نمی‌داند

سرمربی پرتغال در این نشست خبری گفت: " بازی در بوسنی سخت است ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود باید با چالشها مقابله کند. ما در مقابل ایسلند، لوکزامبورگ و اسلواکی خیلی خوب کار کردیم. خیلی‌ها می‌گویند شرایط ورزشگاه بوسنی و چمن و تماشاچی‌ها کار را سخت می‌کند ولی من این بهانه‌ها را قبول ندارم. ما این بازی را تشریفاتی نمی‌دانیم و برای پیروزی وارد زمین می‌شویم".

مارتینز در ادامه گفت: " بوسنی تیم قدرتمندی است که نتایجی که گرفته نشان دهنده قدرت واقعی‌اش نیست. من از سال 2014 و جام جهانی برزیل فوتبال بوسنی را دنبال می‌کنم. من عاشق فوتبال آنها هستم. کیفیت فوتبالی که بازی می‌کنند عالی است. ما با تواضع به مصاف بوسنی می‌رویم و قصد داریم مقابل یک تیم خوب بازی کنیم و پیروز شویم".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز