خبرگزاری کار ایران

تعلل میزبان امیدهای جهان در صدور ویزای تیم‌های ملی کشتی ایران؛ یونان هم ویزای کامل نداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۰۷۷

باوجود اینکه قرار است تیم ملی آزاد روز پنجشنبه برای شرکت در مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان راهی تیرانا شود اما هنوز خبری از صدور ویزا برای این تیم نیست.

به گزارش ایلنا، مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان که پیش از این قرار بود در فنلاند برگزار شود و میزبانی‌اش از سوی اتحادیه جهانی کشتی به‌دلیل عدم همکاری این کشور برای صدور ویزای اتباع روسیه لغو شد، روزهای اول تا هفتم آبان ماه در کشور آلبانی برگزار می‌شود.

استارت این رقابت‌ها با کشتی آزاد خواهد بود، به همین دلیل قرار است این تیم روز پنجشنبه تهران را به‌مقصد تیرانا ترک کند اما هنوز ویزای اعضای تیم اعزامی به آلبانی صادر نشده است و فدراسیون کشتی به‌شدت پیگیر موضوع است.

این در حالی است که تیم کشتی آزاد پیشکسوتان ایران هم که قصد شرکت در رقابت‌های جهانی این رده سنی را داشت، با مشکل ویزا مواجه شد و در نهایت نیز با تیم ناقص روز گذشته راهی یونان شد تا طی روزهای 25 تا 27 مهر ماه در مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان جهان شرکت کند.

میلاد والی‌زاده در 57 کیلو، شهداد خسروی در 61 کیلو، محمدعلی عموزاد در 65 کیلو، محمد بخشی در 70 کیلو، محمدصادق فیروزپور در 74 کیلو، سبحان یاری در 79 کیلو، علی منصوری در 86 کیلو، مبین عظیمی در 92 کیلو، امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلو و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم آزادکاران تیم زیر 23 سال اعزامی به این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند، هدایت این تیم به‌عهده پژمان درستکار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز