خبرگزاری کار ایران

رحمتی: مقصر همه اتفاقات من هستم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۶۱۵

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقصر همه اتفاقاتی که تا الان افتاده من هستم و کس دیگری مقصر نیست.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: ابتدا از هواداران نساجی به خاطر بازی امروز و نتیجه آن عذرخواهی می‌کنم. مقصر همه اتفاقاتی که تا الان افتاده است من هستم و هیچ‌کس دیگری مقصر نیست و همه آن را برعهده می‌گیرم. یک ذره از بازیکنان تیمم ناراحت هستم، دوست دارم خیلی بیشتر تمرکز داشته باشند و به نکاتی که در طول هفته گفته می‌شود، توجه کنند.

وی ادامه داد: الان چندین و چند بازی است که ما در ابتدای مسابقه گل می‌خوریم و تا دقیقه 90 دنبال این هستیم که اشتباهات‌مان را جبران کنیم. باز هم می‌گویم مقصر همه این اتفاقات من هستم و مطمئن باشید منِ مهدی رحمتی تیم نساجی را یا درست می‌کنم یا باز هم درستش می‌کنم به شما قول می‌دهم و نگران هیچ چیز نباشید. در آینده خیلی روزهای بهتری را کنار هم تجربه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی راجع به اینکه علی‌رغم که زمین وطنی در اختیار نساجی است، اما این تیم از اول فصل کمتر در این زمین تمرین کرده است، گفت: ما دو روز زودتر به قائمشهر آمدیم چون از فاصله بازی با صنعت نفت تا امروز مدت زیادی بود که  در وطنی تمرین نکرده بودیم. ما دو روز زودتر آمدیم در ورزشگاه وطنی تمرین کنیم که این اجازه را به ما ندادند و گفتند اگر شما تمرین کنید شرایط زمین برای بازی امروز مساعد نخواهد بود.

رحمتی در واکنش به این موضوع که او گفته بود تیمش تا هفته پنجم یا ششم به شرایط ایده‌آل می‌رسد‌ و الان هواداران نساجی از سبک بازی تیم‌شان راضی نیستند، خاطر نشان کرد: تیمی که از شاکله پارسالش فقط دو یا سه بازیکن امسال بازی می‌کنند زمان‌بر است تا شما عقاید و چیزهایی را که در ذهن‌تان هست، در تیم پیاده کنید. دوست ندارم درباره تیمم صحبت کنم، چون اگر صحبت کنم بالانس تیم به هم می‌خورد. تمام مشکلات برعهده من است و مقصر اتفاقات گذشته من هستم. مطمئن باشید همه چیز درست می‌شود و نساجی به روزهای خوبش برمی‌گردد. ما یک هدف‌گذاری برای خودمان داریم و  رتبه تک رقمی را تا دو سه هفته آینده به دست می‌آوریم و جایگاه‌مان را استحکام می‌بخشیم.

«فصل گذشته تیم شما (آلومینیوم) همراه با پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را داشت و تمام عناصر دفاعی آلومینیوم در حال حاضر در نساجی بازی می‌کنند، ولی این تیم در سه بازی گذشته سه گل مشابه خورده است و این برای تیمی که در آسیا هم بازی می‌کند، یک نقطه ضعف است. در صورتی که شما می‌گویید شاکله تیم ما به هم خورده است، پس در آلومینیوم چه اتفاقی افتاده که با این همه تغییرات خوب نتیجه گرفته است؟»، وی در مواجهه با یادآوری این موضوع و طرح پرسش پس از آن خاطر نشان کرد: شاکله تیم آلومینیوم به هم نخورده است. سمت راست این تیم که همان بازیکنان هستند و در سمت چپ هم مجتبی حسینی بازیکنش را از پیکان آورده است. من دوست ندارم درباره تیم‌های دیگر صحبت کنم. من گفتم که همه چیز تقصیر من است و از من انتقاد کنید. من جبران خواهم کرد.

”ما از نساجی یک بازی روستایی را شاهد هستیم و این تیم یک پلن دوم برای تقابل با حریفانش ندارد.“، رحمتی در واکنش به طرح این موضوع و اینکه هواداران نساجی باید تا هفته چند منتظر بمانند که تیم محبوب‌شان نتیجه بگیرد‌، تصریح کرد: اول به من بگویید که مردم قائمشهر چه فوتبالی را دوست دارند؟ اگر درباره پلن و برنامه بخواهیم صحبت کنیم، باید بگویم که من بدون دلیل صحبت نکردم. ما مقابل ملوان تا دقیقه 25 سه موقعیت گل داشتیم. ما الان از موقعیت‌های گل‌مان استفاده نمی‌کنیم و روی اشتباه‌های خودمان گل می‌خوریم. یک وقتی هست که شما انتقادی می‌کنید که به من وارد است و من هم قبول می‌کنم، اما اینکه بگویید که تیم هیچ پلن و برنامه‌ای ندارد درست نیست. ما روی ضدحمله موقعیت ایجاد می‌کنیم که می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند. امروز که کل بازی دست تیم ما بود و موقعیت هم ایجاد کردیم و تیم حریف هم بسته بازی می‌کرد و فضا را از ما گرفته بود. شما آن فوتبالی که مدنظرتان هست را به ما بگویید تا ما بازی کنیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز