خبرگزاری کار ایران

بازدید دبیرکل فدراسیون فوتبال از ورزشگاه شهید درفشی‌فر

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۶۹

دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز از ورزشگاه شهید درفشی‌فر و امکانات این مجموعه بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، امروز (چهارشنبه) به اتفاق مصطفی زارعی مدیر کمیته فنی و توسعه و صدور مجوز حرفه‌ای، فریبرز محمودزاده مدیر آکادمی‌های فوتبال و ماجد بلالی کارشناس کمیته فنی و توسعه فوتبال، از آکادمی باشگاه پرسپولیس و امکانات و تجهیزات مجموعه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) در راستای صدور مجوز حرفه‌ای، بازدید بعمل آوردند.

ممبینی پس از بازدید از این مجموعه در نشستی با محسن خلیلی رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس، درباره مسائل مختلف آکادمی، تیم‌های پایه و تشکیلات باشگاه ابزار امیدواری کرد مسیر مطلوب آکادمی این باشگاه همواره ادامه یابد.

در جریان این نشست، توضیحات و تحلیل برنامه‌های مدون باشگاه برای آکادمی، امکانات و تجهیزات و تعداد بازیکنانی که در این سه سال به تیم بزرگسالان معرفی شده‌اند و با عقد قرارداد با تیم بزرگسالان به باشگاه بزرگ پرسپولیس خدمت می‌کنند نیز ارائه شد.

هدایت ممبینی درباره عملکرد باشگاه و مدیریت آکادمی پرسپولیس در مسیر حرفه‌ای‌سازی، ابراز رضایت و خاطر نشان کرد که با حمایت‌های هر چه بیشتر باشگاه پرسپولیس این روند رو به جلو حفظ و توسعه یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز