خبرگزاری کار ایران

تاریخ پس از 18 سال تکرار می شود؛ راموس رو در روی رئال

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۸۵۸

دو تیم رئال مادرید و سویا امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، سرجیو راموس امروز پس از 18 سال دوباره با پیراهن سویا مقابل رئال‌مادرید قرار می‌گیرد. سرجیو در آخرین بار زمانی که 18 ساله بود مقابل رئال‌مادرید به میدان رفته بود. اسطوره رئالی‌ها تا قبل از بازی امروز تنها دو بار مقابل رئال بازی کرده که هر دو با پیراهن سویا بوده است و دو سال پیش به خاطر مصدومیت نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به میدان برود.

سرجیو در روز هجدهم مه ‌2005 در هفته ماقبل آخر لالیگا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان مقابل رئال مادرید قرار گرفت. در آن زمان رئال‌مادرید کهکشانی به عنوان تیم دوم جدول میزبان سویا در رتبه چهارم بود و بازی با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید. سرجیو در آن شب گلی را از فاصله 30 متری وارد دروازه کاسیاس کرد. رئال با گل‌های زیدان و خاوی ناوارو به بازی برگشت و در نهایت باپتیستا گل تساوی را برای سویا زد.

بازی درخشان راموس در آن شب و همچنین در بازی رفت یکی از دلایل اصلی اصرار پرز به خرید او با پرداخت بند فسخ 27 میلیون یورویی بود. در آن زمان چنین مبلغی برای یک مدافع جوان بسیار نجومی به نظر می‌رسید اما زمان ثابت کرد که این هزینه کاملاً هوشمندانه بوده است. هواداران سویا از اینکه راموس مخفیانه با رئال مذاکره کرده، بشدت عصبانی بودند و در این سال‌ها همیشه به او توهین می‌کردند و حتی بعضی از آنها بشدت با بازگشت راموس در این تابستان مخالف بودند. راموس از زمان بازگشت به سویا دو بازی در لالیگا و دو بازی در چمپیونزلیگ داشته است و به نظر می‌رسد که مقابل رئال مادرید هم فیکس شود.

کارلو آنچلوتی پیش از این بازی در کنفرانس مطبوعاتی به سؤالی در مورد سرخیو راموس پاسخ داد و گفت: «برای دیدن دوباره او خوشحالم، من علاقه خاصی نسبت به راموس دارم زیرا اگر امروز اینجا هستم دلیلش سرخیو راموس است. اگر او در فینال لیسبون گل نمی‌زد، احتمالاً الان اینجا نبودم! همه به او علاقه زیادی دارند و این بازی خوبی خواهد بود. او کیفیت بالایی دارد و بازی خوبی هم خواهد داشت ولی امیدوارم که نتواند به ما گل بزند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز