خبرگزاری کار ایران

حمایت انریکه از دمبله: عاشق عثمان هستم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۳۵

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل استراسبورگ و با وجود عملکرد ضعیف عثمان دمبله این بازیکن را ستود.

به گزارش ایلنا، در اولین بازی بعد از فیفادی، پاری سن ژرمن میزبان استراسبورگ در چهارچوب رقابت های لوشامپیونه بود و موفق شد با یک نتیجه رضایت بخش، این تیم را 3-0 شکسن دهد. این تیم موقتا به ضدر جدول رفت و همچنین ستاره تیم، کیلیان ام باپه بعد از چهار بازی پیاپی ناکامی در گلزنی، موفق به زدن یک گل و دادن یک پاس گل شد. انریکه بعد از این بازی از عملکرد تیم و نتیجه رضایت کامل داشت.

اولین بازی بعد از فیفادی؟

"نگرانی منطقی بعد از این وقفه های فیفادی وجود دارد، چون پیدا کردن ریتم برای بازیکنان ساده نیست. اما تیمم بازی را خیلی خوب مدیریت کرد."

ترکیب بردلی بارکولا و امباپه ؟

"ما در حال کشف توانایی بازیکنانی هستیم که از ابتدای فصل بسیار کم بازی کرده اند، مانند بردلی، کانگ این لی یا فابیان روئیز. با بازی دادن به آنها، با یکدیگر آشنا می‌شوند و به ما امکان می دهد غیرقابل پیش بینی تر باشیم. ما تقریبا در همه جا خطرناک هستیم و این برای تیم مفید است."

لاوین کورزاوا در لیگ قهرمانان هم بازی می‌کند؟

"او دیر اضافه شد و کلا در لیست قرار ندارد بنابراین بازی نخواهد کرد.او نگرش بسیار خوبی دارد، تمرینات بسیار خوبی انجام می دهد. سعی می کنم از همه بازیکنان استفاده کنم تا دقایقی را که شایسته آن ها هستند به آنها بدهم.

حمایت انریکه از دمبله: عاشق عثمان هستم!

بازی با چهار مهاجم مقابل میلان در لیگ قهرمانان؟

"هر مسابقه متفاوت است. شما از چهار مهاجم صحبت می کنید اما من می توانم بگویم 5، 6 یا 8 بازیکن تهاجمی. هدف این است که هر 11 بازیکن حمله کنند و هر 11 بازیکن دفاع کنند. می توانیم فکر کنیم که مهاجمان 4 یا 5 نفر بودند. ویتینیا وینگر بازی می کرد، کارلوس سولر نیز در این بازی حضور داشت. وقتی توپ را در اختیار داریم همه مهاجم هستیم. اما هر مسابقه نکات ظریف خود را دارد و به همین دلیل است که از بازیکنان مختلف استفاده می کنیم."

مشکل عثمان دمبله؟

"چیزی که من به آن فکر می کنم این است که روی نیمکت بنشینم و از بازیکن منحصر به فردی که دمبله است لذت ببرم. او همیشه برتری عددی ایجاد می کند، او می تواند سه مدافع را رد کند، او هرگز نمی ترسد و ریسک می کند. او می تواند موقعیت ها را از دست بدهد اما نگرش درستی دارد. او می تواند پیشرفت کند، بله، اما من عاشق بازی او هستم و مشکلی با آن ندارم."

وظایف دفاعی گونچالو راموس ؟

"گوچالو مانند کولو موانی یا مارکو آسنسیو بازیکنی است که وقتی توپ را در اختیار ندارد، هم مهاجم نوک و هم مدافع است. او می داند چگونه با ایده سازگار شوند. وقتی می‌بینم گونچالو یا حتی کیلیان می‌توانند برای کمک به تیم دفاع کنند لذت می برم  و چیزی است که من به دنبال آن هستم."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز