خبرگزاری کار ایران

زاهدی: چون بازیکنان حریف فارسی می‌فهمیدند، اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۷۰

مهاجم پرسپولیس گفت: به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی متوجه می‌شدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: هواداران پرسپولیس همیشه حضور دارند و از ما حمایت کردند و خوشحالیم که امروز با یک بازی باکیفیت توانستیم برنده بازی باشیم.

وی درباره ضربه پنالتی که بیرانوند گرفت، اظهار داشت: حضور دروازه‌بانان بزرگ چنین جایی خودش را نشان می‌دهد. بیرانوند یک رکن اساسی در پرسپولیس است. خیلی خوشحالم که بیرانوند را در کنار خودمان داریم چون غیر از دروازه‌بانی یک لیدر خوب هم برای ما است.

مهاجم پرسپولیس درباره پاس گلی که به سعید صادقی داد، عنوان کرد: فقط حضور سعید را پشت خودم حس کردم و خیلی خوشحالم که منجر به گل شد.

زاهدی درباره درگیری که بین بازیکنان پرسپولیس هنگام ضربه ایستگاهی پیش از گل اول به وجود آمد، خاطرنشان کرد: خداراشکر تنها چیزی که در تیم‌مان نداریم بحث و درگیری است. درباره اینکه چه کار کنیم و کدام کار تاکتیکی را انجام دهیم صحبت می‌کردیم. به خاطر اینکه بازیکنان حریف‌مان فارسی می‌فهمیدند، دانیال اسماعیلی‌فر جلوی دهان کنعانی‌زادگان را گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز