خبرگزاری کار ایران

حاجی عیدی: رفتم که بازیکنان را جدا کنم

نقی زاده: از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۸۲

دو بازیکن آلومینیوم درباره حاشیه‌های بازی با استقلال توضیح دادند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نقی‌زاده پس از شکست آلومینیوم مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، استقلال تیم قدرتمندی است، اما همانطور که دیدید تیم ما هم دست و پا بسته نبود و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری گل خوردیم که جا دارد از هواداران‌مان عذرخواهی کنم.

وی درباره درگیری‌هایی که در نیمه دوم بازی با استقلال به وجود آمد، خاطر نشان کرد: من خودم رفتم به درگیری پایان بدهم دیدم که از دو طرف به سمت من آمدند و حتی از مربیان هم بودند! این رفتارها زشت است. ما آمدیم بازی کنیم و نیامدیم که به هم بی‌احترامی کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره داوری دیدار تیمش مقابل استقلال هم گفت: توپ آخری که به تیر دروازه زدیم بعد از آن به نظر من پنالتی اتفاق افتاد.

در ادامه عارف حاجی عیدی درباره درگیری‌اش با محمدحسین مرادمند یادآور شد: من دیدم که در آن صحنه درگیری به وجود آمده است و رفتم که بازیکنان را جدا کنم، اما مرادمند یک مقدار جَوش را زیاد کرد. آنطور که من دیدم مرادمند روی تبریزی خطا کرد و بعد از آن پای مهاجم ما را هم لگد کرد. به دنبال این اتفاق رفتیم که بازیکنان را جدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز