خبرگزاری کار ایران

سه نشان برنز، دستاورد ساواته ایران در کامبت‌گیمز ۲۰۲۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۵۴

تیم ملی ساواته ایران با کسب سه نشان برنز به کار خود در سومین دوره مسابقات جهانی ورزشهای مبارزه ای «کامبت گیمز» به میزیانی ریاض پایان داد.

به گزارش ایلنا، ساواته ایران در این دوره از مسابقات موفق به کسب هفت سهمیه شده بود که حمزه مرادیان، ساحل خراسان‌زاد و آیلار دنیا دوست سه نشان برنز ساواته ایران را کسب کردند.

در این رقابت‌ها، حمزه مرادیان در وزن ۷۰- کیلو استایل آسوت ابتدا ساواته‌کار عنوان‌دار کروواسی را مقتدرانه مغلوب کرد ولی در مسابقه دوم با واگذاری نتیجه مقابل ساحل عاج، از راهیابی به فینال بازماند و به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.

ساحل خراسان زاد در وزن ۵۲- کیلو استایل کامبت، ابتدا حرف اهل موریتانی را شکست داد ولی در مسابقه دوم با شکست مقابل بلغارستان، به مدال برنز رسید.

آیلار دنیادوست نیز پس از کسب برد قاطع مقابل ازبکستان، مقابل کرواسی شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.

سجاد ابراهیمی مقدم، علیرضا آذرخزین و شیما افکار سایر ورزشکاران ساواته ایران بودند که موفق به کسب مدال نشدند، ضمن اینکه شیما افکار به دلیل مصدومیت با ضربه خطای حریف فرانسوی از ادامه مسابقات بازماند.

دکتر حمیدرضا حصارکی رییس هیات مدیره و مدیرعامل ساواته ایران، دبیرکل فدراسیون بین المللی و رییس کنفدراسیون آسیا، سید مهدی حسینی نایب رییس ساواته و سرمربی و سرپرست تیم اعزامی، مهناز امینی سرمربی، کوروش رفیعی مربی بدنساز و آنا خسروی داور بین‌المللی، در این اعزام ساواته کشورمان را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز