خبرگزاری کار ایران

میلان به اودینزه باخت و از رقیب همشهری‌اش فاصله گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۶۵۳

دیدارهای شب دوم از هفته یازدهم سری A با شکست خارج از خانه روسونری برابر اودینزه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی شنبه شب از هفته یازدهم سری A از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های فوتبال اودینزه و میلان در ورزشگاه داسیا آره‌نا برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی را اودینزه با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

تنها گل این بازی را روبرتو پریرا در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این در حالی بود که میلانی‌ها 73 درصد تملک توپ و 14 شوت (پنج شوت داخل چارچوب) داشتند که بیش از دو برابر تعداد شوت‌های حریف بود.

این نتیجه میلانی را که می‌‌توانست به رده دوم صعود کند، با 22 امتیاز قبلی‌اش در رده سوم جدول نگه داشت و به یوونتوس رده دومی که 23 امتیازی است این فرصت را می‌دهد که جایگاهش را در این رده تثبیت کند. همچنین فاصله میان میلان و رقیب همشهری‌اش، اینتر صدرنشین نسبت به هفته گذشته به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد. این سومین باخت و چهارمین بازی بدون برد این فصل میلانی‌ها بود.

امروز (یکشنبه) چهار بازی دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

هلاس ورونا - مونتزا، ساعت 15

کالیاری - جنوا، ساعت 17:30

رم - لچه، ساعت 20:30

فیورنتینا - یوونتوس، ساعت 23:15

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز