خبرگزاری کار ایران

جنجال منچستریونایتد اینبار درباره کارگرها

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۰۱

منچستریونایتد قصد دارد اضافه کار کارگران زمین را از بین ببرد و متهم شده درباره کسانی خساست می‌ورزد که بیشترین احتیاج را دارند.

به گزارش ایلنا دیلی میل گزارش داده مقامات باشگاه به دنبال کاهش معنی‌دار ساعات اضافه کار کارگران زمین اولدترافورد و زمین‌های تمرین و امکانات بخش رده‌های سنی پایین هستند و این ممکن است درآمد کارگران را تا نصف کاهش دهد.

یونایتد هفته پیش گزارش درآمد سالانه 4/648 میلیون پوندی را منتشر کرده که رکوردشکن است اما به دنبال الگوی شیفت مدرنی هستند که انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشد، نیازهای فوتبالی را برآورده کند، وقت استراحت بیشتری به کارکنان بدهد و بازدهی آنها را به حداکثر برساند.

این در شرایطی است که باشگاه بدترین شروعش در لیگ را بعد از فصل 1963-1962 داشته.

بعضی از کسانی که با طرح جدید ضرر زیادی می‌کنند، چندین دهه سابقه کار دارند و حالا با قراردادهای جدید روبه‌رو می‌شوند، آنها مدعی هستند که در صورت امضا نکردن، کارشان را از دست می‌دهند. آنها سالانه 20 تا 30 هزار پوند درآمد دارند که با اضافه کار تا 15 هزار پوند به آن اضافه می‌شود. بعضی به دنبال کار دوم هستند و بعضی به طرف تیم منچسترسیتی رفته‌اند البته باشگاه می‌گوید این تصمیم قبل از تغییرات گرفته شده بود.

گفته می‌شود یونایتد قصد دارد نیروهای بدون قراردادی را جذب کند که فقط برای انجام کار جذب می‌شوند. باشگاه مدعی است از آنها به عنوان نیروهای پشتیبان بهره می‌گیرد تا نیروهای قراردادی استراحت کنند. احتمالاً این تصمیمات زیر نظر آنی هیل است، مدیر منابع انسانی یونایتد که مثل مسئول امور اجرایی، کالت روشه از فرودگاه منچستر آمده. باشگاه می‌گوید این تغییرات بعد از افزایش هفت درصدی حقوق با مشورت با صاحب‌نظران صورت گرفته است. البته آنها مدعی هستند پاداش برای کسانی که متضرر می‌شوند، در نظر گرفته‌اند و بازخوردهای مثبتی از این طرح دریافت کرده‌اند.

اما مخالفت‌ها خیلی بیشتر است، یک نفر می‌گوید: «آنها زندگی کسانی را به هم می‌ریزند که عاشق منچستریونایتد هستند و سال‌ها برای تیم زحمت کشیده‌اند. اضافه کار اهمیت زیادی دارد چون حقوق به تنهایی کفاف نمی‌دهد. این نامهربانی نیست، بی‌رحمی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز