خبرگزاری کار ایران

عسگریان: برای احداث مجموعه از توان و ظرفیت داخلی بهره خواهیم برد/ شرکت IPPR از میان چندین شرکت معتبر انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۸۷

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: پروسه انتخاب مشاور از بین چندین شرکت معتبر مشاور صورت گرفت و در نهایت شرکت توسعه، شرکت IPPR را انتخاب کرد. این پروژه در ۲ فاز انجام خواهد شد و تمام رویدادهای بین‌المللی را پیش خواهد برد.

به گزارش ایلنا، مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی گفت: امروز شاهد امضای تفاهم نامه و ساخت بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی و ورزشی در وزارت ورزش و جوانان بودیم. این مجموعه بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور مراحل طراحی آن شروع شد و این نشان از اهمیت دولت و آقای هاشمی و آقای رئیسی به حوزه ورزش است.

او ادامه داد: پروسه انتخاب مشاور از بین چندین شرکت معتبر مشاور صورت گرفت و در نهایت شرکت توسعه، شرکت IPPR را انتخاب کرد. این پروژه در ۲ فاز انجام خواهد شد و تمام رویدادهای بین‌المللی را پیش خواهد برد.

عسگریان در پایان گفت: یک تبریک هم به جامعه ورزش دارم چون با ساخت این مجموعه ورزشی، می‌توانیم شاهد میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی باشیم. در فاز طراحی و مشاوره، شرکت IPPR کمک خواهد کرد و برای ساخت آن از ظرفیت‌های داخلی بهره خواهیم برد. پس از اتمام فاز مطالعاتی، فاز اول این پروژه در ۲۴ ماه انجام خواهد شد و طبق تعاملاتی که داشته‌ایم از منابع داخلی و چینی برای پیش برد امور بهره خواهیم برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز