خبرگزاری کار ایران

شکوری: سه چهار موقعیت صد درصد داشتیم / یک ضربه پنالتی هم بود که داور می‌توانست بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۴۴۲

قائم مقام باشگاه پیکان تأکید کرد، برای موفقیت نیاز است که کل اعضای این تیم خوب کار کنند نه فقط یکی دو بازیکن.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری پس از تساوی یک - یک پیکان مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی ارائه کرد. متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، ولی فوتبال همین است و باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم و اگر استفاده نکنیم کار سخت می‌شود. البته فکر می‌کنم یک ضربه پنالتی هم بود که داور می‌توانست بگیرد. باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند. برای تیمی که جوان است همین تک موقعیت‌ها تأثیرگذار است. سه چهار موقعیت صد درصد داشتیم که خودمان تبدیل به گل نکردیم و یکی دو صحنه داوری هم وجود داشت که کارشناسان نظر بدهند بهتر است.

وی درباره دلیل غیبت حامد پاکدل در لیست پیکان و اینکه آیا این بازیکن کنار گذاشته است، گفت: خیر! این نظر کادر فنی و سرمربی است. تیم ما 35 بازیکن دارد که همین امروز هم حداقل دو بازیکن جوانان و سه چهار بازیکن امیدمان داخل زمین بودند. مطمئناً کادر فنی براساس عملکرد بازیکنان آنها را انتخاب می‌کند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

قائم مقام باشگاه پیکان درباره تیم شمس آذر قزوین نیز تصریح کرد: به نظرم تیم سعید دقیقی خوب کار می‌کند و نتایج قابل قبولی گرفته‌اند، امیدوارم در ادامه مسیر هم موفق باشند. او وارد عرصه مربیگری شده است و فکر می‌کنم خوب کار می‌کند و امیدوارم این روند را ادامه دهند.

«تا چه زمانی از رسول خطیبی حمایت خواهید کرد؟»، ابراهیم شکوری در واکنش به طرح این سؤال گفت: این موضوع مدیریتی است و نیاز به جلسات دارد. با توجه به تیمی که بستیم و تعطیلی که پیش رو داریم،‌ باید این موضوع را بررسی کنیم. چیزی که ما امروز دیدیم، تیم موقعیت‌های زیادی داشت و می‌توانستیم برنده بیرون بیاییم. به هر حال فوتبال همین است.

وی راجع به عملکرد سامان نریمان جهان هم توضیح داد: گلی که او زد یکی از بهترین‌ گل‌های امسال است. توقعی که از یک بازیکن باتجربه وجود دارد همین است، ولی نیاز داریم که تمام تیم‌مان خوب کار کنند تا ما موفق شویم. امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

قائم مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان در مورد کار فرهنگی باشگاه پیکان در ابتدای بازی گفت: شهید طهرانی مقدم از گذشته در هیئت مدیره باشگاه پیکان حضور داشته و به‌عنوان رئیس ابدی باشگاه پیکان انتخاب شده است. به همین خاطر با توجه به اینکه امروز سالگرد شهادت اوست تصمیم گرفته شد تا از خانواده این شهید تقدیر شود و امیدوارم در این مسیر قدم‌های بیشتری برداشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز