خبرگزاری کار ایران

درخشان: پرسپولیس بد موقعی به سپاهان برخورد کرد/ نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۹۰۱

پیشکسوت پرسپولیس شرایط این تیم برای بازی امروز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در خصوص تقابل این هفته پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: دو تیم در شرایط کاملاً متفاوت به مصاف هم می‌روند و این برای پرسپولیس اصلاً خوب نیست. پرسپولیس در سه دیدار اخیر خودش به دلایل متعدد نتوانسته نتیجه بگیرد و سوای مسائل و مشکلات فنی این موضوع روی روحیه تیم هم اثر منفی گذاشته است. در سمت مقابل سپاهان هم چند هفته نتیجه نگرفته بود ولی توانست با برد پرگلی که در آسیا مقابل تیم ازبکستانی کسب کرد این موضوع را به دست فراموشی بسپارد و آنها اتفاقا در اوج آمادگی فنی و روحی و روانی هستند و برای همین می‌گویم دو تیم در شرایط متفاوت از هم به میدان می‌روند.

وی افزود: مورایس نتوانسته مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و فصل گذشته در لیگ و جام حذفی قافیه را واگذار کرد و حالا انگیزه دارد این موضوع را جبران کند. نفراتی هم در این تیم حضور دارند که انگیزه بالایی مقابل پرسپولیس دارند و از جمله آن می‌توان به عیسی آل کثیر اشاره کرد که نشان داد چقدر آماده است و این می‌تواند برای تیم خطرناک باشد. خصوصاً اینکه اوضاع خط دفاعی از زمان مصدومیت پورعلی‌گنجی هم کمی متزلزل شده است و این هم یک زنگ خطر دیگر می‌تواند برای تیم باشد.

پیشکسوت پرسپولسی در ادامه عنوان کرد: پیشنهادم به گل‌محمدی این است که با دو هافبک دفاعی وارد زمین شود و ابتدا سعی کند بازی را تحت کنترل خودش در بیاورد و بعد از آن در نیمه دوم سروش رفیعی به جای یکی از دو هافبک دفاعی تیم وارد زمین شده و به بازیسازی در مرکز بپردازد. مهدی ترابی هم هنوز آمادگی صد در صد ندارد و نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند و از سمت دیگر نبود وحید امیری هم ضربه دیگری به پرسپولیس است. در کل از هر طرف به بازی نگاه می‌کنم شرایط خوبی برای پرسپولیس متصور نیستم.

درخشان در مورد پیش بینی از نتیجه بازی هم گفت: بازی‌های این چنینی قابل پیش بینی نیستند. این تقابل به دلیل رقابت دو تیم در 1-2 دهه اخیر در قهرمانی بعد از دربی برای تماشاگران مهم‌ترین بازی فصل است و هواداران پرسپولیس دوست دارند سوای موقعیت جدول و کورس قهرمانی، سپاهان را شکست دهند و هواداران تیم حریف هم چنین مطالبه‌ای از تیمشان دارند و یک جور کری خوانی میان طرفداران دو تیم وجود دارد که حساسیت و جذابیت بازی را بیشتر می‌کند. با توجه به موقعیت جدول هم هر کدام از دو تیم بازی را واگذار کند ممکن است از کورس تا حد زیادی عقب بماند و دیگر جبرانش دشوار خواهد بود. بازی به شدت حساس و تعیین کننده است و سرمربیان دو تیم به خوبی از این موضوع آگاه هستند. امیدوارم سوای نتیجه که دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد، یک دیدار جذاب و تماشاگرپسند و بدون حاشیه و جنجال را شاهد باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز