خبرگزاری کار ایران

حمله تند به داور سابق:ازاتفاقات دهه ۸۰ صحبت کن!

میرزابیگی: حق‌وردی با سابقه محرومیت هواخواه کسی درنیاید!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۲۰

کمک داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران نسبت به اظهارات همکار سابق خود موضع تندی گرفت و سابقه او را پیش کشید.

به گزارش ایلنا، تورج حق‌وردی داور بازنشسته فوتبال، در حمایت از حسین عسگری حمله تندی را به علی میرزابیگی کمک داور بین‌المللی سابق ایران انجام داد. اکنون میرزابیگی با پیش کشاندن مسائلی جالب پاسخ حق وردی را داده است.

میرزابیگی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: جناب آقای حق وردی، تا آنجا که اطلاع دارم انسان زنده احتیاج به وکیل و وصی ندارد و خود ایشان می‌تواند جواب من را بدهد. جالب است جنابعالی که از داوران نورچشمی و‌ مورد علاقه ایشان بودید، لب به سخن گشودید.

او ادامه داد: جناب آقای حق‌وردی، حداقل مسائلی را عنوان‌کنید که صحت داشته باشد، آقای عسگری به دلیل بالارفتن سن‌شان سالهاست که به عنوان ناظر با ای اف سی همکاری نمی‌کنند و‌اتفاقا دلیل عدم همکاری AFC نیز شرایط سنی ایشان است.

میرزابیگی در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: بنده عنوان نکردم که نماینده تشکل داوران هستم، عرض کردم که تعداد زیادی از داوران که هم اکنون از دوستان نزدیک من هستند و قضاوت می‌کنند بارها عنوان کردند که از ایشان بخواهید که به دلیل عمل‌های جراحی که اخیرا انجام دادند و حال مساعدی ندارند به استراحت بپردازند.

این کمک داور مطرح و بازنشسته همچنین گفت: آقای حق‌وردی، سابقه جنابعالی در فوتبال و داوری مشخص است، خیلی مایلم که درباره عدم حضور در لیست بین المللی در دهه ۸۰ توضیح بدهید و افکار عمومی را روشن نمایید که دقیقا چه اتفاقی افتاد که وارد لیست فیفا نشدید‌. اگر در آن زمان مسئولیت کمیته داوران را داشتم حتما از حضور شما در ادامه کار جلوگیری می‌کردم و مادام‌العمر اجازه فعالیت در داوری را نمیدادم، اما مسئولیت چیدمان ابلاغ‌ها همین آقای عسگری بود که شما هواخواه ایشان در آمدید. همچنین مایلم که درباره حکم سه ساله محرومیت کمیته اخلاق افکار عمومی را روشن نمایید، ممکن است از جنابعالی خواهش کنم که از جزئیات این حکم کد گشایی نمایید؟ اگر به دلایلی که بر همگان روشن است اینچنین محرومیت کمیته اخلاق را داشتم از سرافکندگی به خودم حتی اجازه حضور در جامعه فوتبال نمی دادم.

میرزابیگی در ادامه حملات خود به حق‌وردی تاکید کرد: بنده در تعجبم که چگونه بعنوان کارشناس در بعضی برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کنید؟ آیا تهیه‌کنندگان محترم برنامه تلویزیونی از سبقه شما اطلاعاتی در دسترس دارند؟ آیا حراست سازمان صدا و سیما باید اجازه ورود هر فردی را بعنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی بدهد؟ آیا صرفا سابقه داوری مهم است؟ پس مسائل اخلاقی چطور؟ در عجبم که خانواده های محترم جنوب شهر تهران با چه اعتمادی نسبت به سپردن عزیزانشان در برخی مدارس فوتبال اقدام می نمایند؟

او صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: بار دیگر از مدیران محترم ارشد فدراسیون و نهادهای نظارتی خواهشمندم که در صورت نیاز با پدیده شرط بندی در فوتبال و افراد وابسته به آن اعم از داور، مربی، بازیکن و ... به طور قاطع برخورد کنند. از جنابعالی و بقیه دوستان خواهشمندم حد و حدود خود را بدانند و در مسائلی که به ایشان مربوط نیست دخالت نکنند چرا که مجبورم مسائل دیگری را در آینده مطرح کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز