خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: خوشحالم بعد از یک سال برای تیم ملی بازی کردم / ماندن در فوتبال قطر کار آسانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۹۳۸

بازیکن تیم ملی فوتبال از بازگشت دوباره به این تیم اظهار خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی پس از پیروزی ایران مقابل هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که بعد از یک سال برای تیم ملی بازی کردم و امیدوارم بازی بعد هم موفق شویم.

وی درباره وضعیت خودش در لیگ قطر گفت: همه می‌دانید ماندن در فوتبال قطر کار آسانی نیست. باید همه ساله کیفیت لازم را داشته باشید. خیلی از بازیکنان آمدند و بعد از شش ماه یا یک سال برگشتند. مهم‌ترین فاکتور کیفیت است و اگر نداشته باشید نمی‌توانید در این لیگ بمانید. در این چهار، پنج ساله کیفیتم خوب بوده و ان‌شاءالله ببینیم آخر فصل چه می‌شود.

بازیکن تیم ملی در واکنش به این پرسش که تیم ملی از زمان حضور امیر قلعه نویی به همدلی رسیده است، تصریح کرد: صددرصد؛ نیاز نیست من در مورد کیفیت امیرخان صحبت کنم. کل فوتبال ایران او را می‌شناسند. ارادت خاصی به قلعه‌نویی دارم و مدیون او هستم. چه یک دقیقه، چه پنج دقیقه و چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنم او با تجربه‌ای که دارد تیم را یکدل کرده است. بچه‌ها هم دوست دارند این همدلی و وحدت اتفاق خوبی برای تیم ملی رقم بزند. الان که شرایط بچه‌ها خوب است اتفاق خوبی در جام ملت‌ها رقم بزنیم و بتوانیم قهرمان شویم. همه می‌دانند ایران از لحاظ بازیکن و کیفیت شرایط خوبی دارد. ان‌شاءالله بازی به بازی جلو می‌رویم تا ببینیم چه می‌شود.

ابراهیمی درباره دیدار بعد تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: این بازی کاملاً متفاوت است. ازبکستان از نظر فنی و فیزیکی قابل مقایسه با هنگ‌کنگ نیست. قطعا بازی سختی در ازبکستان است. ما هم می‌رویم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که تیم ایران به حمایت سایر ارگان‌ها در جام جهانی نیاز دارد، گفت: صددرصد. تنها کار این است که کمترین حاشیه را وارد تیم ملی کنیم تا در کمال آرامش کارش را انجام دهد. کادر فنی، بازیکن و فدراسیون کارشان را انجام دهند تا یک قهرمانی به دست بیاید و مردم خوشحال شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز