خبرگزاری کار ایران

میتروویچ در یک قدمی رونالدو

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۷۷

مهاجم الهلال در دیدار بالانشینان جدول مقابل النصر دو گل به ثمر رساند تا تیمش اختلافش را با تیم دوم به عدد هفت برساند.

 الکساندر میتروویچ، قهرمان الهلالی‌ها در این بازی، پس از تجربه اولین بازی خود در دربی ریاض مقابل النصر، اعلام کرد این بازی یکی از بهترین دربی‌هایی بود که تجربه کرده است.

مهاجم سابق پارتیزان بلگراد، نیوکاسل یونایتد و فولام که تابستان امسال با آبی‌های الهلال قرارداد امضا کرد، در پیروزی 3-صفر مقابل النصر یکی از رقبای راه قهرمانی لیگ برتر عربستان (SPL) در استادیوم بین‌المللی ملک فهد دو گل به ثمر رساند. این برد برتری الهلال را در صدر جدول نسبت به النصر رتبه دومی پس از 15 هفته به 7 امتیاز افزایش داد و در عین حال رکورد 18 بازی بدون شکست را برای این تیم به ارمغان آورد. میتروویچ 28 ساله دو بار در اواخر بازی گلزنی کرد و تعداد گل‌های خود در لیگ را به 13 گل در 13 بازی رساند. در نتیجه، او پس از کریستیانو رونالدو، کاپیتان النصر، در رتبه دوم جدول برترین گلزنان قرار دارد.

میتروویچ پس از بازی در مقابل میکروفن خبرنگاران قرار گرفت و در پاسخ به سؤال در مورد اولین تجربه بازی در دربی ریاض گفت: «شگفت‌انگیز است. واقعاً شگفت‌انگیز. من در کشورهای زیادی بازی کرده‌ام، اما مطمئناً این دربی، اگر نگوییم بهترین، [در میان] دربی‌های سطح بالا قرار دارد. فشار روی بازیکنان قبل از بازی، جمع شدن هواداران نزدیک ورزشگاه، واقعاً شگفت‌انگیز و بسیار خاص است. صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم تا به حال دربی بهتری بازی کرده باشم.»

میتروویچ در کنار میلینکوویچ ساویچ گل‌های آبی‌پوشان را مقابل النصر به ثمر رساند. میتروویچ در ادامه گفت: «بازی بسیار پیچیده و دشواری بود. نیمه اول، ما بهتر و مسلط بودیم، حدود سه، چهار موقعیت مسلم برای گلزنی داشتیم اما دروازه النصر باز نشد. البته می‌دانستیم که آنها کیفیت و تجربه زیادی دارند و اگر می‌خواهیم بازی را ببریم، باید دروازه خود را بسته نگه داریم. گل اول را در زمان مناسب به ثمر رساندیم و واقعاً خوب دفاع کردیم، امروز اگر کمی شانس داشتم می‌توانستم هت‌تریک کنم. در کل، عملکرد عالی و بازی فوق‌العاده ما برد بزرگی را برای باشگاه و هوادارانمان به ارمغان آورد.»

میتروویچ هنگام خروج با تشویق شدید از سمت هواداران این تیم روبه‌رو شد و همراه با سرود هواداران از زمین مسابقه خارج شد. ملی‌پوش صربستانی در مورد جو ورزشگاه و هواداران گفت: «خوشبختم که در هر جایی که بازی می‌کنم همیشه رابطه خوبی با هواداران تیم دارم، اما هواداران الهلال به معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز هستند. از روز اولی که به اینجا رسیدم و حتی زمانی که شایعه آمدنم به الهلال به وجود آمده بود پیام‌های محبت‌آمیز از هواداران این تیم دریافت کرده‌ام. از زمانی که به عربستان رسیدم این رابطه عمیق‌تر هم شد، از همان لحظه اول، ما یک ارتباط بسیار ویژه داشتیم. آنها مرا خوشحال می‌کنند؛ امیدوارم همچنان بتوانم جواب محبت‌های آنها را بدهم، این یک رابطه بسیار خوشحال کننده است.»

در طرف مقابل، رونالدو یک شب سخت را با النصر تجربه کرد، مهاجم پرتغالی وقتی گل تساوی دقیقه 74 او به‌دلیل آفساید منتفی شد، با عصبانیت به بازی ادامه داد. این ناکامی اولین شکست النصر در 13 بازی لیگ و در مجموع 21 بازی در تمام رقابت‌ها بود.

با وجود این برد، خورخه ژسوس سرمربی الهلال بعد از برد باز هم با احتیاط به سؤالات مربوط به قهرمانی پاسخ داد. او گفت: «طبق تجربه من، هفت امتیاز چیزی را تضمین نمی‌کند. بله، ما فصل خوبی را تا اینجای کار پشت سر گذاشته‌ایم اما در فوتبال هیچ ضمانتی وجود ندارد. در این لیگ رقابت بسیار بالاست و ما باید خود را برای لحظات سخت آماده کنیم. از کسب سه امتیاز امروز خوشحالم، اما می‌خواهم به هواداران بگویم که هنوز چیزی به دست نیامده است. این بازی دیدنی در سراسر جهان پخش شد و ویترین بزرگی برای فوتبال عربستان بود. یک بازی باکیفیت با بازیکنان با کیفیت بالا که تا ثانیه آخر در بالاترین سطح رقابتی ادامه داشت.»

در مقابل لوئیس کاسترو در مورد وظیفه‌ای که اکنون تیمش در رابطه با چالش قهرمانی با آن روبه‌رو است، گفت: «رسیدن به قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود. نه تنها برای ما بلکه برای تمام تیم‌های در کورس این کار دشوار است. اما بدون شک پا پس نخواهیم کشید و با تمام قدرت ادامه خواهیم داد زیرا هنوز راه زیادی تا قهرمانی باقی مانده است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز