خبرگزاری کار ایران

گالتیه: بازی مقابل پرسپولیس امتحان بزرگی برای ماست/ فردا بهترین نمایش‌مان را به اجرا می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۵۸

سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر از دیدار فردای این تیم مقابل پرسپولیس به‌عنوان امتحانی بزرگ برای شاگردانش یاد کرد.

به گزارش ایلنا، کریستوف گالتیه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس - الدحیل قطر اظهار داشت: می‌دانیم که بازی فردا برای پرسپولیس بازی خیلی مهمی است، چون اگر پیروز شوند قطعاً به مرحله بعد صعود خواهند کرد. برای ما هم امتحان بزرگی است، به ویژه برای بازیکنان جوان‌تر‌مان. ما از این مسابقات حذف شدیم و تعدادی هم مصدوم داریم، اما فردا امتحان بزرگی خواهیم داشت. می‌دانیم که هواداران خیلی زیادی فردا منتظر پیروزی پرسپولیس هستند. من می‌خواهم تیمم بجنگد و فردا سعی می‌کنیم بهترین نمایش‌مان را به اجرا بگذاریم.

وی در واکنش به طرح این سؤال که تیمش آمادگی تقابل با پرسپولیس در حضور هواداران پرتعدادش را دارد یا خیر، گفت: بازیکنان جوان ما فشار زیادی را تحمل می‌کنند و امیدوارم آنها و دیگر بازیکنان آماده دیدار فردا باشند. کاپیتان تیم ما دوست دارد که در ورزشگاهی بازی کند که تماشاگران زیادی حضور داشته باشند و تحت فشار بازی کنند. هواداران ایرانی عاشق فوتبال هستند و فردا تست و امتحان خیلی خوبی برای بازیکنان ماست.

خبرنگاری با یادآوری سابقه کریستوف گالتیه در لوشامپیونه فرانسه و تیم پاری‌سن‌ژرمن نظر او را در مورد فوتبال ایران جویا شد که وی خاطر نشان کرد: لیگ ایران را خیلی کم می‌شناسم، ولی تیم ملی ایران تیم بسیار خوبی است. من دو سه بازی تیم پرسپولیس را دیده‌ام و باید بگویم آنها تیم خوبی هستند و نظم و سازماندهی خوبی دارند. پرسپولیس بازیکنان تکنیکی خوبی هم در اختیار دارد و در حمله متنوع بازی می‌کند. سخت است که بخواهیم با لیگ فرانسه مقایسه کنیم. هر شخصی که در ایران است عاشق فوتبال است، همچنین فوتبال ایران هواداران بسیار زیادی دارد.

احمد موسی بازیکن تیم فوتبال الدحیل هم در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان 24-2023، اظهار داشت: بازی فردا برای ما بازی مهمی است. سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز