خبرگزاری کار ایران

مطهری: در اولین فرصت اردوی تیم ملی را تشکیل ‌می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۳۲

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تصمیم خداداد عزیزی مبنی بر جدایی از تیم ملی فوتبال شخصی بوده ولی هنوز چیزی قطعی نیست.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در حاشیه بازی پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیر قلعه نویی کسالت دارد، یک مقدار قبل از بازی ازبکستان این اتفاق برای او رخ داده و امیدوارم روند بهبودی او تسریع پیدا کند.

وی اظهار داشت: ما در آذر ماه فیفادی نداریم و سعی می‌کنیم در اولین فرصت اردوی تیم را تشکیل دهیم که به احتمال فراوان دهم دی ماه می‌شود. امیدواریم قبل از بازی‌های آسیا بتوانیم یک بازی دوستانه انجام دهیم و با آمادگی وارد جام ملت‌ها شویم.

مربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه یک بازی دیگر دوستانه غیر از اندونزی داریم یا نه، گفت: هنوز قطعی نشده و نمی‌توانم صحبت کنم.

وی در خصوص جدایی خداداد عزیزی از کادر فنی تیم ملی گفت: تصمیم شخصی او بوده ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. ان‌شاءالله او هم در کنار تیم ملی بماند.

مطهری در خصوص واکنش منتقدان تیم ملی گفت: از صحبت‌های من بد برداشت شد. ما همیشه گفتیم که انتقادات سازنده را روی چشممان می‌گذاریم. انتقادات باعث می‌شود که شما پیشرفت کنید. من راجع به تخریب‌ها صحبت کردم. تیم ملی کشورمان است و همه باید دست به دست هم بدهیم.

مربی تیم ملی در خصوص اینکه آیا برنامه‌های کادر فنی از سوی فدراسیون اجرا شده است، اظهار داشت: در خصوص این موضوع بسیار صحبت شده است. همه می‌گفتند که بازی‌های بزرگ که طبیعی است که ما نیز به عنوان کادر فنی بازی‌های بزرگ می‌خواستیم. شرایط مالی فدراسیون و شرایط تحریم‌ها را خودتان می‌دانید. متاسفانه اینگونه نشده که بتوانیم بازی‌های بزرگی داشته باشیم. با این حال سعی کردیم فیفادی‌های خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز