خبرگزاری کار ایران

تن‌هاخ: می‌توانم هر روز شکایت کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۴۶۳

سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر چلسی راضی است.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، منچستریونایتد در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یابد. سرمربی هلندی یونایتدها در نشست خبری پایان بازی گفت: می‌توانم هر روز از وضع موجود شکایت کنم. با این حال در برابر چلسی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

اریک تن‌هاخ ادامه داد: می‌خواستیم با این پیروزی ارزشمند پیام‌های مثبتی را به هواداران خود بدهیم. این سبک بازی ماست و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم؛ به‌ویژه در نیم‌ساعت نخست که عالی بودیم. گلی که خوردیم برخلاف جریان بازی بود. با این حال به بازی برگشتیم و توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

او در واکنش به خبرها درباره شورش بازیکن علیه خود گفت: به چنین اخباری عادت کرده و به آنها اهمیتی نمی‌دهم. در آژاکس هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام با این تفاوت که هلند کشور کوچک‌تری بود و جمعیت کمتری داشت.

ستاره منچستریونایتد در بازی با چلسی اسکات مک‌تومینای بود که دبل کرد. تن‌هاخ درباره او گفت: مک‌تومینای بسیار خوب ظاهر شد و انرژی زیادی به خط میانی داد. او دو گل زد و می‌توانست باز هم گلزنی کند. بسیار خوشحالم که این بازیکن می‌درخشد و سرنوشت‌ساز ظاهر می‌شود.

او در پایان گفت: اگر خوب بازی کنیم پیروز می‌شویم و اگر هم روز ما نباشد شکست می‌خوریم. در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

منچستریونایتد با بردن آبی‌های لندن ۲۷ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند. آرسنال با ۳۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز