خبرگزاری کار ایران

شجاعی: به این تیم امیدوارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۱۶۵

بازیکن تیم فوتبال فولاد گفت: این طور نیست که بچه های ما از مساوی خوشحال باشند. ما نیاز به سه امتیاز داشتیم، اما شخصیت تیم ما نشان میدهد که روز به روز بهتر می شود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال مقابل فولاد به تساوی رضایت داد  علی شجاعی بازیکن تیم فولاد در پایان این دیدار، اظهار داشت:از دکتر مردای و احمدی تشکر میکنم که من را به بازی امروز رساندند. واقعا دکترهای بی نظیری داریم. کادر درمان و کادر ماساژ واقعا بی نظیر هستند. فوق العاده کمک کردند و در مورد شخص خودم خیلی پزشکان تیم کمک کردند. بازی خوبی بود، به هر حال استقلال تیم بزرگی است. تیمی است که صدر نشین لیگ برتر است. مقابل این تیم خیلی خوب بازی کردیم اگر از تک موقعیت هایی که خطرناک تر از موقعیت های حریف داشتیم، میتوانستیم استفاده کنیم، شاید می توانستیم بازی را برنده شویم.

وی در ادامه افزود: مساوی برای ما ناراحت کننده بود، این طور نیست که بچه های ما از مساوی خوشحال باشند. ما نیاز به سه امتیاز داشتیم، اما شخصیت تیم ما نشان میدهد که روز به روز بهتر می شود، استقلال تیم بزرگی است، بالاخره فوتبال بازی کردن مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور همیشه سخت است و امیدوارم که همیشه این روند خوب ما ادامه داشته باشد.

شجاعی در پاسخ به این سوال که ابتدای بازی یک مقدار با بازیکنان تیم استقلال چالش داشتید، موضوع چه بود، گفت: نه فوتبال است من با همه بچه ها دوست هستم. در آن لحظه بالاخره درگیری پیش می آید و آدم عصبی است. من بعد از آن عذرخواهی کردم. فوتبال است دیگر پیش می آید.

بازیکن تیم فولاد در مورد حضور تماشاگران حاضر در ورزشگاه، اظهار داشت: تماشاگران ما در این بازی بی نظیر بودند و سنگ تمام گذاشتند و آمدند و تیم را حمایت کردند. امیدوارم که کمک شود تا این تیم از این شرایط خارج شود. واقعا تیم ما تیمی است که نیاز به این دارد که بازی های خود را همین طور پله به پله بگذراند و یک باره ما نباید دنبال نتیجه خیلی عجیب و غریبی باشیم. پله، پله ما باید بالا بیاییم و نیم فصل انشاالله قطعا ما بهتر خواهیم شد. من به این تیم امیدوارم، بچه ها زحمت کشیده اند. از کادر فنی تا بازیکنان امروز از جان و دل مایه گذاشتند تا ما امروز با امتیاز از زمین خارج شویم.

شجاعی در واکنش به این سوال که برخی ها می گویند که اگر این تیم مربی خارجی با کیفیت داشته باشد می تواند به روزهای خوب باز گردد، آیا شما فکر می کنید این اتفاق رخ داده است، گفت: عملکرد مارتینز مشخص است. وی در لالیگا مربیگری کرده و رزومه او نیازی به تعریف کردن من ندارد. قطعا مربی که در اسپانیا و در کشورهای دیگر مربیگری کرده و در لیگ های معتبر حضور داشته قطعا به تیم ها کمک میکنند. تیم ما هم از این قائده مستثنی نیست، می بینید که فوتبال ما بهتر شده، ما شرایط بدی را ابتدای فصل تجربه کردیم و چند باخت وحشتناک داشتیم، همچنان ما یک مساوی هم کسب میکنیم باز هم در شرایط بدی قرار داریم، اما خوب قطعا تیم ما رو به جلو است. من از بچه های و کادرفنی تشکر میکنم که برای این بازی واقعا سنگ تمام گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز