خبرگزاری کار ایران

سرنوشت غیرقابل پیشبینی بچه غول

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۹۱

مدیران باشگاه منچستر سیتی با توجه به درخشش ارلینگ هالند متمایل به ادامه همکاری با او هستند اما همه چیز به تصمیم این ستاره جوان بستگی دارد.

به گزارش ایلنا، از زمانی که ارلینگ هالند فوتبال حرفه‌ای‌اش را آغاز کرده، یک چیز همیشه ثابت بوده است؛ هالند خودش آینده‌اش را انتخاب می‌کند! مهاجم نروژی همیشه نشان داده در مورد تعیین آینده‌اش با کسی شوخی ندارد و کسی که در مورد مدت زمان ماندنش در باشگاه‌ها و انتخاب آینده‌اش تصمیم می‌گیرد تنها خودش است.

ارلینگ در کاری که انجام می‌دهد بهترین است و با شرایط خیلی خوب خودش را وفق می‌دهد. همه فوتبالیست‌ها نمی‌توانند ادعای چنین چیزی را داشته باشند. از زمان شروع دوران حرفه‌ای‌اش واضح است همیشه در تیمی بوده که از خودش و کاری که انجام می‌دهد احساس رضایت داشته باشد. نروژی همیشه وفاداری‌اش را به باشگاه‌هایش اثبات کرده اما هیچ وقت اجازه نداده باشگاه‌ها برایش قفس درست کنند و اجازه خروج او را هر وقت که دلش خواست ندهند. سرمربی تیم‌ها اولین کسانی هستند که باید با این اصل کنار بیایند و می‌دانند چیزی جز مستطیل سبز برای این مهاجم بی‌رحم مهم نیست. درخشش این بازیکن در کنار آینده تضمین‌شده‌اش همیشه ترس از دست دادن را در دل سرمربیان زنده نگه می‌دارد شاید همین قضیه نگذارد تیم نهایت لذت را از داشتن چنین بازیکنی بچشد.

در روزهای اخیر هیچ تحرکی برای آینده این بازیکن صورت نگرفته است و همه می‌دانند که آینده نروژی در سر و موهای بلوند او نهفته است. بدون شک بسیاری منتظرند که ببینند مقصد آینده بچه غول کجا خواهد بود. هالند می‌داند که همه چه فکر می‌کنند، اما همزمان با فکر و تصمیم‌گیری برای آینده‌اش، به کار خود ادامه می‌دهد، سخت تمرین می‌کند و گل می‌زند، اما قیمت او تغییر نمی‌کند و از روزی که با سیتی قرارداد امضا کرده این داستان ادامه داشته است.

او در فصل اول حضورش در اتحاد هر عنوان ارزشمندی که بود را کسب کرد، همین موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده او بیش از هر زمانی مطرح شود. سیتی درها را به روی این بازیکن نخواهد بست اما بدون شک هم آنها و هم پپ گواردیولا نمی‌توانند نگرانی خود را پنهان کنند.

 رافائلا پیمنتا، ایجنت او در مناسبت‌های مختلف در مصاحبه‌های خود تکرار کرده است: «صد درصد همیشه ارلینگ در مورد سرنوشتش تصمیم خواهد گرفت، چه حالا و چه همیشه.» این آزادی شامل بند فسخی که در قراردادش با منچستر سیتی وجود دارد و از تابستان 2024 فعال خواهد شد نیز می‌شود.

از شروع کار، واضح بود که دوران حرفه‌ای هالند در باشگاه نروژی مولده قرار نیست خیلی بیشتر از دو فصل پیش برود، چیزی که او در مقصد بعدی خود که سالزبورگ بود، تکرار کرد. زمانی که او تیم اتریشی را ترک کرد و مینو رایولا مسئولیت عملیات را برعهده داشت، وقتی نوبت به برداشتن یک گام رو به جلو در حرفه‌اش می‌رسید، کوچکترین تردیدی نداشت، اما همیشه درهای خروج را باز می‌گذاشت. باشگاه انتخاب شده بعدی تیمی نبود جز بوروسیا دورتموند، تیمی متخصص در خرید خوب و فروش بهتر. البته همه‌گیری کرونا تا حدودی سرعت انتقال‌های فوری او را کاهش داد، پس از دو فصل و نیم، مرد نروژی پس از مدت‌ها انتظار برای رئال مادرید تصمیم گرفت به سیتی بپیوندد.

 رسیدن لحظه خروج ارلینگ هالند اجتناب‌ناپذیر است. این فوتبالیست مثل همیشه هر زمان که احساس کند زمان پرواز رسیده است درهای خروج را باز می‌کند و از تیم پر می‌کشد. امضای او زیر قراردادها همیشه حرف اول و آخر را می‌زنند. امکان هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد.

سیتی با تمام استدلال‌های ممکن سعی در اغوا کردن او دارد، اما مهم‌تر از هر چیز آنها از قبل می‌دانند که بحث پول نیست. در این میان دیگر مشتریان این بازیکن منتظر آن لحظه هستند که هالند تصمیم بر خروج بگیرد و در میان آنها سفیدپوشان مادریدی در صدر ایستاده‌اند. پیمنتا، ایجنت هالند در مورد بند فسخی که در قرارداد این بازیکن با سیتی وجود دارد، گفته: «این بند در قرارداد برای این است که باشگاه بداند تصمیم‌گیرنده اول و آخر خود بازیکن است، اما فکر می‌کنم برای اینکه آینده‌ای آرام داشته باشیم بهتر است که با یکدیگر مذاکره کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز