خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: یک گل در دربی سال 74 زدم که اگر VAR بود، پذیرفته می‌شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۷۵۳

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک گل در سال 74 زدم که اگر در آن زمان ویدیوچک وجود داشت، آن گل قبول می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مهدی پاشازاده در حاشیه دربی 102 گفت: بعد از چند وقت خواستم به ورزشگاه بیایم. امیدوارم دربی خوبی باشد و طرفداران رعایت ادب را بکنند. برنامه‌ریزی‌ها خیلی بد است. ما با این وضعیت داریم به ورزشگاه می‌آییم. از دم در گرفته تا همینجا. یک ساعتی است ما داریم تلاش می‌کنیم که وارد شویم. از اینجا بی‌احترامی شروع می‌شود و وسط بازی داور یک تصمیم می‌گیرد و هوادار ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: این بی‌احترامی را از بین ببریم و یاد بگیریم که داور هم می‌تواند اشتباه کند و حریف هم حرف‌های زشت نزنند. الحمدالله خانم‌ها هم به ورزشگاه آمدند و امیدوارم رعایت شود. دربی 102 است و تا 10 سال بعد همینگونه جلو می‌رود. لذت ببریم و این لذت فوتبال را از بین نبریم.

پاشازاده گفت: برد و باخت مهم است ولی نه به هر قیمتی. امیدوارم بازی خوبی باشد.

وی در خصوص اینکه یک گل در گذشته در دربی به ثمر رسانده ولی مورد قبول قرار نگرفته، گفت: سال 74 بود و اگر VAR بود قبول می‌شد ولی این هم جزء فوتبال و خاطرات خوب بنده است. امیدوارم خاطرات خوب زیاد شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز