خبرگزاری کار ایران

رضاوند: من هم جای پرسپولیسی‌ها بودم، می‌گفتم VAR نیاید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۸۰۰

هافبک استقلال اطمینان داد که داور تصمیم درستی در اعلام پنالتی به سود آبی‌ها در دقیقه ۲+۹۰ دربی پایتخت گرفت.

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند پس از پایان دربی 102 پایتخت که به تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل استقلال انجامید، گفت: بازی دو نیمه خوب داشت و موقعیت‌های گلزنی ما خیلی بهتر بود. در نیمه دوم فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم و اشتباه خودمان باعث شد روی یک شوت 50 درصدی گل بخوریم. برای پیروزی به زمین آمده بودیم و روی یک اتفاق گل خوردیم. حیف شد سه امتیاز کامل بازی را نگرفتیم.

وی در مورد بی‌کیفیت بودن دربی گفت: چند موقعیت گلزنی داشتیم و برای برتری آمده بودیم. در دربی نمی‌توانید بی‌محابا حمله کنید و بازی فشار زیادی دارد. استقلال خیلی خوب بازی کرد و پنالتی ما کاملاً درست بود. علی نعمتی گفته بود که در این صحنه نباید پنالتی اعلام می‌شد. او در صحنه اول (برخورد نعمتی با پیمان بابایی) دست بازیکن ما را گرفت و چند دقیقه بعد، پای چپ مرا زد. اگر غیر از این باشد، دیگر فوتبال بازی نمی‌کنم.

هافبک استقلال با انتقاد از برخی کارشناسان داوری تصریح کرد: چند کارشناس صحبت‌های خنده‌داری کردند و معلوم است که «رنگی» حرف می‌زنند. کمک داور ویدیویی (VAR) یک پنالتی ما را نگرفت، اما اگر نبود، داور پنالتی روی من را اعلام نمی‌کرد. امتیازات قبلی را هم بررسی کنید و ببینید حریف چند گل در شرایط آفساید به ثمر رسانده است. ببینید چه امتیازاتی در دیدار با آلومینیوم، ذوب‌آهن و هوادار جابجا شد. اگر من هم جای آن تیم بودم، می‌گفتم VAR به ایران نیاید.

رضاوند درباره انتقاد پرسپولیسی‌ها از خوشحالی زایدالوصف بازیکنان و مربیان استقلال پس از گل تساوی خاطرنشان کرد: برای پیروزی آمده بودیم و شرایط بازی نیز چنین چیزی را مشخص می‌کرد. خوشحالی ما به این خاطر بود که در آن دقیقه گل زدیم و اگر در دقیقه 7+90 گلزنی نمی‌کردیم، شکست می‌خوردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز