خبرگزاری کار ایران

عدم‌ پرداخت پاداش چهل‌امیرانی توسط کمیته المپیک با گذشت بیش از ۱۱۰ روز/ سهمیه‌ای که در هیاهوی هانگژو گم شد

کد خبر : ۱۴۲۷۹۱۸

پاداش کسب سهمیه المپیک چهل‌امیرانی توسط کمیته ملی المپیک با گذشت بیش از ۱۱۰ روز هنوز پرداخت نشده است.

شرمینه چهل‌امیرانی بانوی تیرانداز کشورمان 28 مرداد ماه در مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان در باکو پایتخت آذربایجان در تفنگ 10 متر دومین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را به دست آورد.

نخستین سهمیه کاروان ایران را نیز در رشته تیراندازی هانیه رستمیان در 30 مهر ماه سال 1401 در مسابقات قهرمانی جهان مصر به دست آورد و در 17 آبان ماه توسط کمیته ملی المپیک در پایان نشست هیئت اجرایی از هانیه رستمیان دارنده نخستین سهمیه المپیک 2024 پاریس تقدیر و تجلیل شد و این ورزشکار در کمترین زمان ممکن پاداش 50میلیونی کسب سهمیه خود را دریافت کرد اما شرایط در مورد شرمینه چهل‌امیرانی به‌گونه دیگری پیش رفت.

مناف هاشمی در همان روز 28 مرداد در پیام تبریک خود برای کسب سهمیه المپیک توسط چهل‌امیرانی تأکید کرد که پاداش کسب سهمیه تیرانداز شایسته کشورمان به‌محض بازگشت پرداخت خواهد شد اما اکنون با گذشت بیش از سه ماه و 20 روز از این وعده، پاداش کسب سهمیه المپیک این بانوی تیرانداز از سوی کمیته ملی المپیک پرداخت نشده است.

خبرنگار تسنیم پیش از بازی‌های آسیایی این موضوع را از مسئولین و اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پیگیری کرد که پاسخ دادند این کار بعد از بازی‌های آسیایی انجام می‌شود.

اکنون نیز بیش از 50 روز از پایان این بازی‌ها گذشته است اما هنوز چهل‌امیرانی پاداش کسب سهمیه خود را دریافت نکرده است.

گفتنی است در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک نیز موضوع پرداخت حقوق ماهیانه حداقل 15 میلیون تومان برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده‌اند از آذر ماه مطرح شد که باید دید آیا این موضوع نیز مانند پرداخت پاداش‌ها با تأخیر خواهد بود یا به‌موقع انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز