خبرگزاری کار ایران

در دیداری خیرخواهانه رخ داد؛

شکست قلم ورزش مقابل تیم شهدای سورک مازندران/ پروژه های نیمه تمام شهرستان در انتظار توجه ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۰۰

تیم فوتبال شهدای سورک مازندران در دیداری دوستانه به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهرستان میاندورود برابر تیم قلم ورزش به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال شهدای سورک شهرستان میاندورود استان مازندران، در ۲ روز میزبان تیم فوتبال قلم ورزش(خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران) بود که ابتدا در دیدار دوستانه‌ فوتسال، دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.

در دومین دیدار که در زمین چمن شهدای سورک برگزار شد، تیم فوتبال شهدای سورک با یک گل برابر تیم قلم ورزش به پیروزی رسید. گل آلود بودن زمین ناشی از بارندگی بر کیفیت بازی دو تیم اثر گذاشت.

شکست قلم ورزش مقابل تیم شهدای سورک مازندران/ پروژه های نیمه تمام شهرستان در انتظار توجه ویژه

پیش از انجام این دیدار دوستانه، اعضای تیم فوتبال قلم ورزش در اقدامی فرهنگی با حضور بر مزار شهدای سورک یاد و خاطره شهدای این شهر را گرامی داشتند.

در حاشیه این دیدار، جواد اسفندیاری، رئیس اداره ورزش شهرستان میاندورود با اشاره به ۲۵ هیات ورزشی که در این شهرستان فعال هستند، توضیح داد:  ۴۳ ورزشکار از شهرستان میاندورود در رشته های مختلف و در بخش استانی به مقام قهرمانی رسیده اند و ۱۵ ورزشکار نیز در سطح کشور موفق به کسب جایگاه قهرمانی شده اند.

رئیس اداره ورزش شهرستان میاندورود ادامه داد: با وجود کمبود امکانات، ۷ ورزشکار این شهرستان در رشته های فوتبال بانوان، بسکتبال، کاراته، کبدی،‌ کشتی آلیش و والیبال عضو تیم های ملی هستند. همچنین چهار بازیکن این شهرستان در لیگ برتر فوتبال در تیم های استقلال خوزستان، پیکان و هوادار برابر حریفان به میدان می روند.

اسفندیاری با اشاره به وجود ۹ کیلومتر ساحل شهرستان میاندورود،  یادآور شد: به تازگی برای ورزش های آبی فدراسیون تشکیل شده و تشکیل هیات مربوطه و برخورداری از امکانات لازم در شهرستان،‌ امکان توسعه و فعال شدن ورزش های آبی را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به برخورداری از ۱۵ هکتار زمین ساحلی شهرستان میاندورود، امکان احداث کمپ دوم برای تیم‌ های ملی در این شهرستان وجود دارد و امیدواریم با موافقت اداره منابع طبیعی برای واگذاری  زمین ها به اداره کل ورزش استان، این هدف محقق شود.

اسفندیاری با اشاره به ۱۰ سالن ورزشی که در شهرستان فعالند، گفت: چهار سالن ورزشی هم در حال احداث است که با حمایت مسوولان استانی، در دهه فجر دو سالن نیمه تمام افتتاح خواهد شد. دو سالن کشتی و  ورزش های توپی برای اتمام نیازمند اعتبار مالی است. بیشتر سالن های ورزشی در روستاها واقع شدند و در این روستاها درآمد بالایی وجود ندارد که از ماحصل آن بتوان مشکلات مالی حوزه ورزش را رفع کرد. از طرفی به رغم وجود ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در شهرستان میاندورود، آنها از امکانات استخر برخوردار نیست و امکان ارائه آموزش شنا به دانش آموزان بنا به مصوبه وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد.

رییس اداره ورزش میاندورود درباره زیرساخت های ضعیف این شهرستان عنوان کرد: این شهرستان از خانه کشتی، خانه تکواندو و خانه ژیمناستیک بی بهره است و با توجه برخورداری از خطوط ریلی و هوایی، دریایی و خطوط ترانزیتی،  امیدوارم مسوولان وزارت ورزش به بهبود شرایط زیر ساختی استان توجه ویژه ای صورت دهد‌.

شکست قلم ورزش مقابل تیم شهدای سورک مازندران/ پروژه های نیمه تمام شهرستان در انتظار توجه ویژه

این مقام مسوول درباره اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی که به این شهرستان اختصاص یافته بود، عنوان کرد: از این مبلغ، ۸۰۰ میلیون تومان از سال ۹۷  برای بازسازی سالن چند منظوره در بخش سورک در نظر گرفته شد که در دهه‌ فجر این سالن افتتاح می شود.

اسفندیاری با اشاره به نبود زیرساخت هایی نظیر روشنایی، رختکن، سکوی تماشاگران و... در زمین‌ های فوتبال میاندورود خاطرنشان کرد: این شهرستان از ظرفیت بالایی برای پرورش ورزشکاران حرفه ای برخوردار است و توجه ویژه مسوولان سبب ارتقاء ورزش این شهرستان خواهد شد.

 شهرستان میاندورود حد فاصل شهرستان ساری و نکا در استان مازندران واقع شده و جمعیتی بیش از ۶۰ هزار نفر دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز